سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۱۳ روستای قزوین، آماده اتصال به شبکه گازرسانی

مدیر عامل شرکت گاز قزوین گفت: گازرسانی به ۴۹ روستای استان با ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی در حال انجام بوده که هم اکنون کار ۱۳ روستا تکمیل شده و آماده بهره برداری است.

علی حجتی پور مدیر عامل شرکت گاز قزوین گفت: بیش از ۹۴ درصد خانوار‌های روستایی معادل ۶۷۸ روستا به صورت کلی از نعمت گاز بهره‌مند هستند.

وی در خصوص میزان شبکه گذاری گاز در استان افزود: ۴۶۰ کیلومتر برای تکمیل شبکه گذاری گازرسانی به استان تا کنون انجام شد؛ همچنین خدماتی از جمله ایجاد زیرساخت، هدایت و تامین گاز طبیعی و گازرسانی به آحاد اقشار مردم بر عهده شرکت گاز استان قزوین است که بی منت در خدمت مردم جامعه و مشترکین قرار می‌گیرد.

حجتی پور ادامه داد: هم اکنون میانگین مصرف مشترکین استان ۹ میلیون مترمکعب است که در دوره پیک این عدد به ۱۹ میلیون مترمکعب می‌رسد و نیاز به برنامه ریزی اصولی دارد.

مدیرعامل شرکت گاز قزوین بیان کرد: ۵۰ هزار و ۷۷۴ مشترک گاز در قزوین وجود دارد که طی سال گذشته، ۴۵۲ واحد موتورخانه با مبلغ ۱۴۲ میلیارد ریال از نعمت گازدار برخوردار شدند.

به گفته این مسئول، یک میلیارد و ۵۹۴ میلیون متر مکعب گاز سال گذشته به حوزه‌های مختلف داده شد و پنج میلیارد و ۲۰۰ میلیون مکعب گاز برای شرکت گاز هدف گذاری شده است.

حجتی پور در خصوص مسئولیت‌های اجتماعی صورت گرفته توسط شرکت گاز استان قزوین افزود: ۵۰ میلیارد ریال طبق مصوبه ابلاغی دولت سیزدهم به منظور لوله کشی منازل مددجویان کمیته امداد امام (ره) و سازمان بهزیستی هزینه شد که از محل این اعتبارات تاکنون ۷۲۷ مددجو بهره‌مند شدند.

مدیر عامل شرکت گاز قزوین گفت: طرح‌های گازرسانی به گلخانه نودهک، طرح گازرسانی به منطقه مسکونی عظیمیه از طرح‌هایی است که در دستور کار قرار دارد.

این مسئول در خصوص انجام طرح‌های پژوهشی و ارتباط با شرکت‌های دانش بنیان توضیح داد: طراحی و ساخت دستگاه پوشش لوله گاز، پروژه تجاری سازی نشت یابی با پهباد و تکنولوژی نوین گاز در صنعت از دستاورد‌های پژوهشی شرکت گاز قزوین است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.