سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۶۴۰ میلیارد ریال برای روان‌سازی تردد در مرز لطف‌آباد خراسان رضوی هزینه شد

مدیر پایانه مرزی لطف‌آباد خراسان رضوی گفت: طرح‌های عمرانی و خدماتی با هزینه بیش از ۶۴۰ میلیاد ریال برای تسهیل و روان‌سازی تردد در این گذرگاه مرزی با کشور ترکمنستان در ۲ سال گذشته اجرا شده است.

محسن رکنی گفت: رویکرد پایانه مرزی لطف‌آباد در زمینه توسعه طرح های عمرانی با اجرای تعمیر و نگهداری تاسیسات و ابنیه پایانه مرزی با اعتبار ۶۷ میلیارد ریال، بهسازی مسیر ورودی به پایانه مرزی با اعتبار ۵۵ میلیارد ریال، ساخت دالان مسافری با اعتبار ۳۵ میلیارد ریال و بهسازی و اصلاح اتاق گذرنامه سردرب مرزی با اعتبار پنج میلیارد ریال از جمله طرح های اجرا شده در روند تسهیل تردد ناوگان تجاری از این معبر زمینی بوده است.

وی بیان کرد: طرح‌های نصب و بهره‌برداری از سامانه‌های هوشمند نظارتی حمل و نقلی با اعتبار ۴۵۰ میلیارد ریال، تامین دستگاه برق اضطراری با اعتبار هشت میلیارد ریال، نوسازی رایانه‌ها و سخت‌افزارهای اداری با اعتبار ۲۰ میلیارد ریال دیگر طرح های اجرا شده در حوزه فناوری اطلاعات بوده است.

مدیر پایانه مرزی لطف‌آباد خراسان رضوی این پایانه را به عنوان دالان ترانزیت به آسیای مرکزی عنوان کرد و گفت: در راستای حفظ حقوق شهروندی برای اولین بار در کشور، تبیین و شفاف سازی هزینه‌های رسمی اداره ها و شرکت‌های حمل و نقل بین‌المللی مستقر در پایانه مرزی به سه زبان فارسی، انگلیسی و روسی انجام شد.

رکنی ادامه داد: این اقدام بسیار تاثیرگذار در بهبود شفافیت و کاهش زمینه مطالبه پرداخت‌های غیر قانونی مردم بوده است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.