سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تخصیص زمین برای متقاضیان مسکن در قزوین مرتفع می‌شود

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قزوین گفت: تخصیص زمین برای رفع نیاز ساخت مسکن جهت خانواده‌های ایثارگر، نهضت ملی مسکن، قانونی جوانی جمعیت و تعاونی‌های مسکن کارکنان دولت در استان مرتفع می‌شود.

مهدی رجحانی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قزوین در جلسه هماهنگی تخصیص زمین برای ساخت مسکن گفت: در راستای تلاش مجموعه مدیریتی استان به منظور رفع مشکل مسکن و زمینه‌سازی برای رفع چالش مسکن در استان در حوزه جمعیت و ایثارگری اقدامات خوبی صورت گرفته و عزم جدی نیز برای تخصیص زمین‌های مورد نیاز وجود دارد.

وی ادامه داد: در استان قزوین تلاش شده تا تخصیص زمین مورد نیاز برای نهضت ملی مسکن و تعهد دولت در قانونی جوانی جمعیت برای خانواده‌های سه و چهار فرزند به نحو مطلوبی انجام شود.

به گفته معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قزوین، بخش زیادی از تخصیص زمین مورد نیاز در دولت سیزدهم اتفاق افتاد، اما به اندازه نیاز‌های موجود نبوده و تلاش‌ها در این رابطه همچنان ادامه دارد.

رجحانی اضافه کرد: در همین راستا و طی جلسه‌ای که با مدیریت عالی استان و مسوولان متولی در این حوزه از جمله امور اراضی، بنیاد مسکن، راه و شهرسازی و اوقاف داشتیم، آخرین اقدامات انجام شده مورد بررسی قرار گرفت و تذکرات لازم در خصوص سرعت بخشیدن به کار‌ها نیز داده شد.

وی بیان کرد: با هماهنگی‌های انجام شده همچنین تخصیص زمین در استان سرعت بیشتری پیدا خواهد کرد تا بخش عمده‌ای از نیاز‌های موجود در این زمینه که مربوط به خانواده ایثارگران، نهضت مسکن و قانون جوانی جمعیت می‌باشد را تامین کنیم.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قزوین تاکید کرد: تخصیص زمین برای واگذاری به کارمندان دولت در استان قزوین نیز مورد بررسی قرار گرفته و مقرر شد زمینه‌های لازم در رابطه با انجام این کار فراهم شود و با شرایط تصویب شده زمین در قالب تعاونی مسکن به این منظور اختصاص پیدا کند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.