سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اجرای طرح نظارتی تعزیرات حکومتی ویژه ایام اربعین در کردستان

مدیر کل تعزیرات حکومتی کردستان از آغاز اجرای طرح نظارتی اربعین از ۱۵ مرداد خبر داد و گفت: این طرح تا پایان اربعین ادامه خواهد داشت.

 حسین رحیمیان صبح امروز در در نشست خبری با اصحاب رسانه در سنندج اظهار کرد: در ایام اربعین رییس شعب تعزرات حکومتی در مرز باشماق مریوان مستقر خواهند بود و در صورت  هرگونه شکایت از سوی هموطنان در همان زمان به عمده پرونده‌ها رسیدگی می‌شود.

مدیر کل تعزیرات حکومتی کردستان به آمار تشکیل پرونده های تخلفاتی در سال جاری اشاره کرد و گفت: از ابتدای سال تا پایان تیرماه هزار و ۸۵۳ پرونده تخلفاتی در حوزه کالا و خدمات، هزار و ۲۴۱ پرونده در حوزه قاچاق کالا و ارز و ۹۲ پرونده در حوزه بهداشت و درمان تشکیل شده است.

وی میزان محکومیت مجموع پرونده‌های ذکر شده را یک هزار و ۳۰ میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: این عدد نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۵۰ درصد افزایش نشان می‌دهد.

وی با اشاره به اینکه اخیرا قانون ساماندهی بازار زمین و مسکن و اجاره بها نیز ابلاغ شده است، گفت: راه و شهرسازی متولی اجرای این قانون است و تعیین سقف اجاره بها و ساماندهی سکو‌های مجازی برای مدیریت بازار مسکن، از محور‌های این قانون است.

رحیمیان اضافه کرد: در استان هیچ اقدامی از سوی دستگاه‌های متولی صورت نگرفته و باید اجرای این قانون در استان آغاز شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.