سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

«آشپزخانه» شبکه نمایش آماده پخش شد

فیلم سینمایی «آشپزخانه» با گویندگی ۱۴ نفر از گویندگان گفتار فیلم در واحد دوبلاژ اداره کل تامین و رسانه بین الملل سیما دوبله شد.

«آشپزخانه» در گونه ماجراجویی، درام و علمی تخیلی محصول انگلستان در سال ۲۰۲۳ قرار است از شبکه نمایش سیما پخش شود.

مدیر دوبله این سینمایی بهمن هاشمی و صدابردار آن مهدی پاینده است. آزاده اکبری، رضا الماسی، دانیال الیاسی، علی بیگ محمدی، محمد تنهایی، علی جلیلی باله، ارسلان جولایی، مونا خجسته، بهروز علی محمدی، پویا فهیمی، نسرین کوچک خانی، اکبر منانی، امیر منوچهری و بهمن هاشمی صداپیشه‌های این اثر بوده اند.

فیلم داستان مردی به نام «ایزی» را روایت می‌کند که در شهر کیچن زندگی می‌کند، اما در قسمت مرفه‌نشین شهر که تکنولوژی بالایی دارد کار می‌کند. او قصد رفتن از کیچن به بالای شهر را دارد که پسر نوجوانی به نام «بنجی» که تازه مادر خود را از دست داده با او همراه می‌شود. بنجی در واقع پسر ایزی است و مقاومت سفت و سختی در کیچن بر علیه پلیس‌های بالاشهری در جریان است. ایزی میان ماندن و رفتن، ماندن را انتخاب می‌کند.

فیلم در ژانر علمی تخیلی ساخته شده است و پیام‌های جالب توجهی در خود دارد. شهر کیچن، شهر زاغه‌نشین‌هاست، و در آنجا زندگی با حالتی آزاد و شاد در جریان است، اما نیرو‌هایی اشغالگر که تکنولوژی، زر، زور و رفاه دارند، دست از سر آنها بر نمی‌دارند و مردم کیچن در حال مقاومت در برابر این گروه هستند. ساخت فیلم هم حرفه‌ای است و علاوه بر جنبه‌های محتوایی، سرگرم کننده نیز هست. فیلم برنده ۲ و نامزد ۱ جایزه از جشنواره پام اسپرینگز و جوایز سینمای مستقل بریتانیا شده است.

شبکه‌ی نمایش، مسئولیت رصد این اثر را بر عهده داشته است و پس از طی مراحل تایید و روند‌های ترجمه، ویراستاری و سپس دوبله این عنوان برای مخاطبان این شبکه پخش خواهد شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.