سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پایان مرحله شهرستانی مسابقات قرآن در چهارمحال‌وبختیاری

با برگزاری بخش آوایی مسابقات در گروه بانوان منطقه شهرکرد، مرحله شهرستانی چهل‌وهفتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در چهارمحال‌وبختیاری پایان یافت.

محسن مولوی رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه چهارمحال‌وبختیاری با اشاره به اینکه آستان مقدس امامزادگان حلیمه و حکیمه خاتون (س) شهرکرد میزبان بخش آوایی مرحله شهرستانی چهل‌وهفتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم استان در بخش آوایی در گروه بانوان بود، اظهار کرد: این رویداد قرآنی با حضور ۱۶۰ متسابق از شهرستان‌های شهرکرد، بن، سامان، کوهرنگ، فارسان و فرخ‌شهر در شهرکرد برگزار شد.

وی با بیان اینکه بخش آوایی این مسابقات ویژه بانوان شهرستان‌های بروجن، لردگان، فلارد، خانمیرزا، کیار و اردل در مسجد امام حسن مجتبی (ع) شهر بروجن در هشتم مردادماه برگزار شد، ادامه داد: همچنین این مسابقات با حضور متسابقان سراسر استان در روز ۱۲ مردادماه در امامزادگان حلیمه و حکیمه خاتون (س) برگزار شد.


بیشتر بخوانید


وی در پایان با تأکید بر اینکه امسال در مجموع، ۴۲۴ نفر در این دوره از مسابقات شرکت کردند، بیان کرد: آزمون‌های رشته‌های معارفی در مرحله شهرستانی نیز ۱۸ مردادماه به‌صورت سراسری همزمان با سراسر کشور و با حضور ۱۹۸ متسابق چهارمحال‌وبختیاری شامل ۱۶۲ بانو و ۳۶ آقا برگزار و پرونده این مرحله از مسابقات در چهارمحال و بختیاری بسته شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.