سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آخرین خبرها از ۳ بیمارستان در حال ساخت لرستان

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان آخرین خبرها از سه بیمارستان در حال ساخت در خرم‌آباد، کوهدشت و دورود را تشریح کرد.

بهرام دلفان با اشاره به آخرین وضعیت سه پروژه بیمارستانی در حال ساخت لرستان، اظهار داشت: یکی از این بیمارستان‌ها، بیمارستان «نیایش» یا جایگزین شهدای عشایر خرم آباد است.

وی تعداد تخت‌های این پروژه بیمارستانی در خرم آباد را ۶۱۵ مورد عنوان کرد و گفت: در حال حاضر این بیمارستان ۶۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان در ادامه سخنان خود، افزود: در صورت تأمین اعتبار کافی، بیمارستان «نیایش» خرم آباد در سال ۱۴۰۴ یا ۱۴۰۵ تحویل دانشگاه علوم پزشکی لرستان می‌شود.

دلفان در بخش دیگری از سخنان خود به بیمارستان در حال ساخت «رازی» شهرستان کوهدشت اشاره کرد و گفت: تعداد تخت‌های این بیمارستان در حال ساخت نیز ۲۵۰ تخت است.

وی پیشرفت فیزیکی این پروژه بیمارستانی را در حال حاضر ۵۵ درصد اعلام کرد و یادآور شد: برای تکمیل این پروژه بیمارستانی در شهرستان کوهدشت ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان، تاکید کرد: این بیمارستان نیز در سال ۱۴۰۵، می‌تواند تحویل دانشگاه علوم پزشکی لرستان برای تجهیز شود.

دلفان در ادامه سخنان خود به دیگر پروژه بیمارستانی در حال ساخت لرستان، یعنی بیمارستان «گهر» دورود اشاره کرد و گفت: تعداد تخت‌های این پروژه بیمارستانی نیز ۲۵۰ تخت خواهد بود.

 

وی، بیان داشت: این پروژه بیمارستانی شهرستان دورود نیز ۳۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان با بیان اینکه این پروژه بیمارستانی برای تکمیل به حدود ۶۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد، تاکید کرد: پروژه بیمارستانی «گهر» دورود نیز در سال ۱۴۰۵ به اتمام خواهد رسید.

دلفان، تصریح کرد: در صورت تکمیل و تجهیز این سه بیمارستان، هزار و ۱۰۰ تخت جدید به مجموع تخت‌های بیمارستانی استان لرستان افزوده خواهد شد.

 

منبع: مهر

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.