سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افتتاح مرکز فرهنگی اقامتی در ریمدان

مرکز فرهنگی؛ اقامتی  سفینة النجات در پایانه مرزی ریمدان افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی، مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی سیستان و بلوچستان از افتتاح و آماده بهره‌برداری از نخستین مرکز فرهنگی؛ اقامتی  مجهز به  امکانات رفاهی در پایانه مرزی ریمدان در آستانه ورود زوار اربعین حسینی خبر داد و اظهار کرد: مرکز فرهنگی؛ اقامتی سفینة النجات با ظرفیت اسکان بیش از ۷۰۰ زائر آماده پذیرایی از زوار پاکستانی اربعین است.

منصور سعیدی افزود: با عنایت به اینکه هر سال قریب به شصت درصد از زائرین پاکستانی اربعین حسینی  مرز ریمدان  را جهت ورود به کشور و شرکت در گردهمایی اربعین بر می گزینند، در اربعین امسال با تلاش های بی وقفه همکاران، ساخت و تجهیز مرکز اقامتی مذکور در فاز اول به پایان رسید و اکنون این مرکز آماده پذیرایی و اسکان زائران گرامی است. جامعه هدف این مرکز زواری هستند که به دلایلی مجبور به اسکان شبانه در جدار مرز میشوند و فقدان چنین مرکزی در سال گذشته شدیداً احساس شد.

این مدیرکل ادامه داد: فاز دوم این پروژه شامل اتمام ساخت یک سالن ۷۲۰ متر مربعی، ساختمان اداری و ساختمان اسکان خدام اربعین می باشد.

وی تصریح کرد: پیش بینی های لازم برای پذیرایی و اسکان زائرین و تامین نیازهای ضروری با در نظر گرفتن ۱۶ چشمه سرویس بهداشتی و حمام زنانه و مردانه به صورت مجزاء، ۹ سرویس حمام سیار، نصب ۱۶ اسپیلت ۳۶ هزار ، نصب تانکر آب هوایی و آب سردکن و .... صورت گرفته و آماده خدمات رسانی به  زائرین می باشد.

شایان ذکر است مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی سیستان و بلوچستان با حضور متوالی و مستمرشان طی یک ماه گذشته در مرز ریمدان تلاش های بی‌وقفه ای در راستای به اتمام رسیدن و بهره برداری از پروژه های مذکور قبل از ورود زوار به کشور نموده است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.