سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اسرائیل، تنهای تنها/ جولان موش‌های صهیونیست در زیرزمین برای ادامه بقا

صهیونیست‌ها برای ادامه بقای خود به پناهگاه‌ها رفتند تا از حمله احتمالی ایران جان سالم به در ببرند.

۱۰ روز از شهادت اسماعیل هنیه توسط رژیم صهیونیستی در تهران می‌گذرد. شهادتی که سرزمین‌های اشغالی فلسطین را غرق در وحشت پاسخ ایران کرده است و صهیونیست‌ها از ترس پاسخ ایران مثل موش به زیر زمین رفته‌اند تا در صورت حمله احتمالی ایران جان خود را حفظ کنند.

یکی از تبعات ترور هنیه در خاک ایران بی‌اطلاعی صهیونیست‌ها از زمان پاسخ ایران است. امری که باعث شده تا اسرائیل و متحدانش ازجمله آمریکا در آماده‌باش صددرصدی باشند تا بتوانند جلوی حمله ایران بایستند. این بی‌اطلاعی و سردرگمی هزینه‌های زیادی را به متحدان اسرائیل تحمیل می‌کند، چون دائم از زمین، هوا و دریا باید اقدامات ایران را رصد کنند و نیرو‌های خود را در آماده‌باش نگه دارند که این موارد هزینه‌های هنگفتی را می‌طلبد. 

قطع‌به‌یقین وعده صادق ۲ تحقق می‌یابد و از وعده صادق ۱ گسترده‌تر خواهد بود چراکه این پاسخ فقط پاسخ به ترور هنیه نیست بلکه پاسخ به کشتار بی‌رحمانه مردم غزه پس از عملیات طوفان‌الاقصی و سال‌ها اشغالگری صهیونیست‌ها در فلسطین و اقدامات بی‌ثبات‌کننده آنها در منطقه است.

سردار اسماعیل قاآنی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پیام تبریک خود به یحیی سنوار رئیس دفتر سیاسی حماس نوشته است: همان‌طور که رهبر انقلاب فرمودند وظیفه خود می‌دانیم که انتقام خون ایشان را برای این حادثه تلخ در جمهوری اسلامی بگیریم.

وی تاکید کرد: تردیدی نیست که خون این شهید بزرگوار بر مجازات سخت رژیم صهیونیستی به دست جمهوری اسلامی تأثیر خواهد گذاشت.

سردار قاآنی اظهار کرد: جهاد قهرمانانه برادران شما در مقاومت اسلامی، تأثیر مجازات را بیش از گذشته خواهد کرد و به محو شدن هر چه سریعتر این پدیده نحس منجر خواهد شد.

لغو پروازها به سرزمین‌های اشغالی

ترس از پاسخ ایران به اسرائیل باعث شده بسیاری از ایرلاین‌ها پرواز‌های خود به اسرائیل را لغو کنند. شرکت هواپیمایی ایرلندی رایان، شرکت هواپیمایی اسپانیایی ایر اروپا، بلغارستان ایر، شرکت ایتالیایی ITA، هواپیمایی کرواسی، ایر بالتیک لتونی، شرکت هواپیمایی ایر ایندیا، شرکت اسپانیایی «ایبریا اکسپرس»، شرکت هلندی LOT Polish Airlines، شرکت هواپیمایی رومانیایی تارم، شرکت آلمانی لوفت هانزا، خطوط هوایی بین المللی سوئیس، هواپیمایی اتریش، خطوط هوایی بروکسل، شرکت هواپیمایی Eurowings در آلمان، هواپیمایی یونانی اژه، شرکت هواپیمایی آمریکایی دلتا ایرلاین، شرکت بریتانیایی «ایزی جت»، شرکت آمریکایی «یونایتد ایرلاینز»، شرکت Vueling اسپانیا (Vueling) ازجمله ایرلاین‌هایی هستند که پرواز‌های خود به سرزمین‌های اشغالی را لغو کرده‌اند.

 رژیم صهیونیستی از وقتی عملیات ترور هنیه را در تهران انجام داده است تنهاتر از گذشته شده است و فقط کشور‌هایی مثل آمریکا، فرانسه و انگلیس که برای تامین امنیت اسرائیل هیچ خط قرمزی ندارند به آن وفادار مانده‌اند. دو قدرت دیگر شورای امنیت مثل چین و روسیه این اقدام تروریستی را محکوم کرده‌اند و این امر باعث انزوای بیشتر اسرائیل در دنیا شده است.

تمام کشور‌ها از ماده ۵۱ منشور ملل متحد آگاه هستند و می‌دانند کشوری که مورد تجاوز قرار گرفته حق پاسخگویی دارد، اما آمریکا، انگلیس و فرانسه این حق را نادیده می‌گیرند، اما سایر کشور‌ها نمی‌توانند از اسرائیل حمایت کنند چراکه حمایت از اقدمات تروریستی به گسترش آن در جهان می‌انجامد. 

فریبی به نام گنبد آهنین

یکی دیگر از مواردی که اسرائیلی‌ها از آن بیم دارند ناتوانی آنها در برابر حمله ایران است، چراکه سامانه گنبد آهنین آنها در عملیات وعده صادق یک، نتوانست آن‌گونه که صهیونیست‌ها از آن تعریف می‌کردند در برابر موشک‌ها و پهپاد‌های ایرانی مقاومت کند و این امر در اظهارات صهیونیست‌ها مشهود است.

«موتی شفر» کارشناس مهندسی هوافضا و برنده جایزه امنیت اسرائیل گفته است: سامانه گنبد آهنین بزرگترین فریبی است که جهان به خود دیده است. پدافند‌های اسرائیلی حتی یک موشک ایرانی را در جریان حمله آوریل گذشته ساقط نکردند.

تصاویری که از سرزمین‌های اشغالی در رسانه‌ها منتشر می‌شود مبین هول و هراس صهیویست‌هاست البته این ترس فقط برای مردم نیست بلکه مقامات اسرائیلی هم با صدای آژیر خطر هر کجا باشند دمشان را روی کولشان می‌گذارند و در زیر زمین مخفی می‌شوند.

وحشت و فرار یک مقام صهیونیست در پخش زنده 

تصاویری از سخنگوی شهرک صهیونیست‌نشین کریات شمونه در شمال فلسطین اشغالی پخش شده که در حال صحبت کردن در پخش زنده، ناگهان با شنیدن آژیر خطر وحشت می‌کند و پا به فرار می‌گذارد.

رسانه عبری فاش کرد که سران رژیم اشغالگر به دلیل نگرانی از حمله احتمالی ایران یا حزب‌الله، جلسه کابینه امنیتی را در یک پناهگاه زیرزمینی برگزار کرده‌اند.

رسانه‌های عبری گزارش دادند جلسه کابینه امنیتی رژیم صهیونیستی در مرکز فرماندهی زیرزمینی ارتش صهیونیستی برگزار شده است، اتاقی که به «گودال» معروف است.

به گزارش شبکه خبری المیادین، آخرین باری که جلسه کابینه امنیتی در این پناهگاه زیرزمینی برگزار شد، به ۱۳ آوریل ۲۰۲۳ برمی‌گردد، یعنی زمانی که ایران در پی حمله صهیونیست‌ها به کنسولگری تهران در دمشق، با صد‌ها موشک و پهپاد به مواضع رژیم صهیونیستی در اراضی اشغالی حمله کرد.

در ادامه وحشت و نگرانی صهیونیست‌ها از واکنش قاطع محور مقاومت به ترور شهیدان هنیه و شکر، یک رسانه عبری‌زبان از آماده‌سازی پناهگاهی برای در امان نگه داشتن سران این رژیم از بیم حمله ایران خبر داد. سایت خبری واللا عنوان کرد: شاباک در بحبوبه نگرانی‌ها از حمله ایران، در حال آماده‌سازی یک مخفیگاه زیرزمینی در بیت‌المقدس برای نتانیاهو و فرماندهان امنیتی است.

روزنامه «اسرائیل هیوم» هم گزارش داد برآورد‌ها حاکی از آن است که ایران دارای موشک‌های بالستیک بسیار پیشرفته‌ای از جمله شهاب ۳ و خیبرشکن است که ممکن است با آن به اسرائیل حمله کند.

شاید یکی از سوالات برای مردم این باشد که چرا عملیات وعده صادق ۲ بعد از نزدیک به دو هفته از ترور شهید هنیه هنوز انجام نشده است؟

آیت الله خاتمی خطیب نماز جمعه تهران در خطبه سیاسی نماز جمعه تهران در روز گذشته گفت: این که مقام معظم رهبری عنوان کردند که خون خواهی از این شهید مجاهد (شهید اسماعیل هنیه) را وظیفه خود می‌دانیم و این معنی آن است که رژیم صهیونیستی تردید نداشته باشد انتقام سخت خواهیم گرفت.

وی اظهار کرد: ما نظامی با تدبر هستیم، اینکه چه زمانی و کجا و چگونه بزنیم با تدبیر ما است بگذارید این اضطرار و نگرانی در میان صهیونست‌ها باشد، اما بی تردید در زمان و مکانی مناسب انتقامی جانانه خواهیم گرفت. 

سردار علی فدوی، جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در گفتگو با شبکه المیادین اظهار کرد: دستورات رهبر انقلاب در خصوص مجازات شدید اشغالگران و انتقام خون شهید هنیه صریح و روشن است.

وی بیان کرد: دستورات رهبر انقلاب به بهترین شکل ممکن اجرا خواهد شد و این وظیفه فعلی ایران است.

خبرنگار: محمد امیرحسینی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲۵
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۷:۴۹ ۲۰ مرداد ۱۴۰۳
مرگ بر آمریکا
مرگ بر اسراییل
مرگ بر منافقین و مدافعین صهیونیست .
آمریکا جنایتکار خودش از سال 1357 تاکنون عامل اصلی ترور در ایران بوده است
۱۱:۲۱ ۲۰ مرداد ۱۴۰۳
آمریکا جنایتکار خودش از سال 1357 تاکنون عامل اصلی ترور در ایران بوده است
ناشناس
۱۱:۱۹ ۲۰ مرداد ۱۴۰۳
حماس در تونل را میگید دیگه
ناشناس
۱۹:۱۹ ۲۰ مرداد ۱۴۰۳
نه ،موشهای کثیفرا می گوید ، حماس در تونل میجنگد موشها در تونل برای حفظ جانشان ،البته شما طرفدار کوک کشها ناخواسته شده اید
ناشناس
۰۰:۴۲ ۲۱ مرداد ۱۴۰۳
خاک توسرت که شرف نداری ادمیت نداری طرف ظلمی ولی اینا بدون باطل رفتنی وحق ماندنی است
ناشناس
۱۰:۵۳ ۲۰ مرداد ۱۴۰۳
رجز خونی تا کی ادامه داره؟؟حرف تا عمل خیلیه.ما ایرانیا منتظر جواب کوبنده به اسراییلیم.
ناشناس
۱۷:۳۶ ۲۰ مرداد ۱۴۰۳
داداش خوردن صدا ش هم در اومده شما خبر نداری .جنگ نرم تا الان چهارصد تریلیون دلار از دست دادن کل شرکتهاشون تعطیل شده این ضربه های جنگ نرم بدونه شلیک یک گلوله واما بعد.....
ناشناس
۱۰:۳۷ ۲۰ مرداد ۱۴۰۳
مرگ بر اسرائیل
خواهشمندیم با شرایط کنونی اختلاس دانشگاه علوم پزشکی قزوین رسیدگی گردد. جمعی از کارکنان
با تشکر
ناشناس
۰۸:۱۷ ۲۱ مرداد ۱۴۰۳
بعد از وعده صادق 2 و حل تمامی مشکلات مملکت و حل سایر اختلاس های ماقبل چشم ، ابتدا در مجلس مطرح و بررسی خواهد شد
ناشناس
۱۰:۳۶ ۲۰ مرداد ۱۴۰۳
اگه آمریکا بعدش فرانسه و آلمان با اون یکی انگلیس با چند تای دیگه را بزاریم گنار بگیم اونها نخودی هستند آره اینجور واقعا تنها هستتد.
ناشناس
۱۷:۴۰ ۲۰ مرداد ۱۴۰۳
اون نخودیها که میگی رفتن تو سوراخ موش وازبیرون خبر ندارن خبر ندارن تو المپیک فرانسه چی میگذره میان بیرون می‌بینند کسی براشون نمونده.چیزی براشون نمونده بورسشون ورشکسته شده و ایران با جنگ نرم پیروز میدان.
ناشناس
۱۰:۳۳ ۲۰ مرداد ۱۴۰۳
اینا زن و بچه هستند که به پناهگاه رفتند بفهمید
ناشناس
۱۹:۲۰ ۲۰ مرداد ۱۴۰۳
شما بفهم ۸۰ سال ترور وکشتار زن وکودک در سرزمین خودشان یعنی چه
کشتار قانا وبیمارستان ...
ناشناس
۰۸:۱۹ ۲۱ مرداد ۱۴۰۳
نه بابا ، این ها فرشتگان تروریست هستن و 40 هزار زن و بچه فلسطینی که شهید شدند چه بودند؟
ناشناس
۰۹:۵۲ ۲۰ مرداد ۱۴۰۳
تنها تنها؟! آمریکا و تمام کشورهای غربی و صد البته 99 درصد کشورهای عربی ازش حمایت میکنن
ناشناس
۰۹:۰۸ ۲۰ مرداد ۱۴۰۳
جدی میفرمایین
ناشناس
۰۸:۰۹ ۲۰ مرداد ۱۴۰۳
همچین بزنین که همون پناهگاها قبرشون بشه
ناشناس
۰۷:۵۷ ۲۰ مرداد ۱۴۰۳
بارک الله به ایران که روی حرفی که می‌زند می ایستد و به حول قوه الهی نمی‌گذارد خون مظلوم فلسطین ضایع شود
یار خدا
۰۷:۵۰ ۲۰ مرداد ۱۴۰۳
خواهشا دلشان را خون کنید و در زمین و هوا سرگردانشان کنید و آخر کار در یک موقع مناسب در بستر خواب سقف خانه هایشان ( هدف اصلی مسئولین تراز بالایشان باشد ) را بر سرشان خراب کنید تا با لباس خواب به جهنم بروند .
ناشناس
۰۷:۴۶ ۲۰ مرداد ۱۴۰۳
مرگ بر اسرائیل
مرگ بر صهیونیست
خواهشمندیم به شرایط بحرانی دانشگاه علوم پزشکی قزوین دستور رسیدگی فرمایید.
جمعی از پرستاران
ناشناس
۰۷:۴۳ ۲۰ مرداد ۱۴۰۳
«پدافند‌های اسرائیلی حتی یک موشک ایرانی را در جریان حمله آوریل گذشته ساقط نکردند.»

عجب!
ابراهیم پهلو
۰۹:۵۴ ۲۰ مرداد ۱۴۰۳
پس کشته هایش چی شد؟
رضا
۰۹:۵۵ ۲۰ مرداد ۱۴۰۳
فقط با موشک یک میلیون دلاری تونستن پهباد های ۲۰هزاردلاری مارو بزنن...
ناشناس
۱۷:۴۸ ۲۰ مرداد ۱۴۰۳
عجب جمال شماست .این جنگ نرم چند صد تریلیون دلار هزینه گذاشته رو دستشون بدونه شلیک یک گلوله.حالا ایران جواب اونها رو با موشکهای تاریخ مصرف گذشته داد.......تنگه هرمز بسته بشه با ناوهای داغون شده خوشگل آمریکایی اون وقت میفهمند دنیا دست کیه ........چوب خدا صدا ندارد.
ناشناس
۱۹:۲۱ ۲۰ مرداد ۱۴۰۳
دنیا منتظر قدرت نمایی ایران ولی بعضی در کشور هنوز خوابند ،دنبال...اینتر نشخوار