سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استاندار کرمانشاه:

زائران اربعین بدون معطلی در مرز خسروی عازم کربلا می‌شوند

استاندار کرمانشاه گفت: امسال زائران با چهار ثانیه توقف و مهر گذرنامه، برای شرکت در اربعین حسینی عازم کربلای معلی می شوند.

محمدطیب صحرایی عصر جمعه در دیدار با جمعی از مردم استان در تشریح اقدامات انجام شده در مرز خسروی طی سال گذشته و امسال، گفت: سال گذشته ۱۱ هزار مترمربع سایبان ایجاد کردیم و امسال هم ۱۸ هزار متر مربع به آن اضافه شده تا زائران در مسیر پیاده‌روی اربعین زیر سایبان قرار داشته باشند و گرما آنها را اذیت نکند.

وی با بیان اینکه امسال ۲۷۰ هکتار توقفگاه برای رفاه حال زائران اربعین در نظر گرفتیم گفت: اربعین امسال سوغات مادی هم برای استان کرمانشاه داشت به نحوی که چهار هزار میلیارد ریال اعتبار به ۱۷ شهر در مسیر اربعین اختصاص داده شد تا زیرساخت ها و تجهیزات خود را نوسازی کنند و این خدمتی ماندگار برای مردم است.

وی به اقدامات دولت سیزدهم در استان کرمانشاه پرداخت و گفت: برای بهره‌مندی از ظرفیت‌ها در حوزه‌های مختلف و ایجاد اشتغال پایدار باید زیرساخت های استان تقویت می شد که دولت در این بخش اقدامات ماندگاری انجام داده است.

صحرایی با اشاره به اینکه در دولت سیزدهم حدود ۳۰۰ کیلومتر از راه‌های استان نوسازی و بهسازی شد تصریح کرد: در ابتدای دولت ۱۹ نقطه حادثه خیز در استان وجود داشت که ۱۰ نقطه حادثه‌خیز تا به امروز رفع شده و تا پایان سال هم ۶ نقطه دیگر هم رفع خواهد شد تا شاهد مرگ هموطنان خود در جاده‌ها نباشیم.

اختصاص ۳۰ همت برای تکمیل راه آهن کرمانشاه به مرز خسروی، تکمیل باند اصلی فرودگاه تا شهریور ماه، افزایش ترانزیت کالا از مرز پرویزخان و افزایش ۷۰ برابری سرعت اینترنت فیبرنوزی در استان کرمانشاه از دیگر اقدامات دولت سیزدهم بود که استاندار کرمانشاه به آنها اشاره کرد.

برچسب ها: مرز خسروی ، اربعین
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.