سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس پلیس پیشگیری انتظامی استان ایلام خبر داد

بکارگیری ۱۱۲ گشت انتظامی در مسیر‌های منتهی به مرز مهران

رئیس پلیس پیشگیری انتظامی استان ایلام گفت: ۱۱۲ گشت انتظامی شامل خودرویی وموتوری در مسیر‌های منتهی به مرز مهران کار ارائه خدمات انتظامی به زائران را بر عهده دارند.

سرهنگ مهرداد علی محمدی با اشاره به اینکه تامین امنیت زائران محور اصلی برنامه‌های پلیس در اربعین است اظهار داشت: هفت ایستگاه پلیس در محور‌های مواصلاتی استان ایلام و بیش از ۱۱۲ گشت انتظامی شامل گشت‌های خودرویی و موتوری در مسیر‌های منتهی به مرز مهران کار ارائه خدمات انتظامی به زائران را بر عهده دارند.

وی تصریح کرد: با تمهیدات پلیس پیشگیری استان ایلام با تاکید بر اینکه در صورت نیاز این گشت‌ها افزایش خواهند یافت، افزود: ۹ قرارگاه انتظامی ویژه اربعین در سطح استان، تقسیم بندی شهر مهران به پنج بلوک و استفاده از ۷۰ گشت انتظامی در سطح شهر مهران نیز از دیگر اقدامات انتظامی استان در راستای ارائه خدمات به زوار است.

رئیس پلیس پیشگیری انتظامی استان ایلام به ساماندهی ۱۳۳ واحد پارکینگ در راستای رفاه و تسهیل تردد زائران اربعین حسینی در شهرستان مهران اشاره کرد و گفت: ایجاد آرامش و آسایش برای زائران از اهداف اصلی برنامه‌های پلیس در اربعین است و گشت‌های انتظامی به صورت هدفمند و شبانه روزی در تمامی جاده‌ها و مسیر‌های تردد زائران حسینی استقرار دارند.

برچسب ها: تردد جاده ای ، اربعین
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.