سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

والیبال المپیک ۲۰۲۴ پاریس؛

ایتالیا ۰-۳ آمریکا/ گانگستر‌ها برنز را از چنگ مافیا خارج کردند

آمریکا در دیدار رده‌بندی رقابت‌های والیبال المپیک پاریس ۲۰۲۴ با نتیجه ۳-۰ ایتالیا را شکست داد و به مدال برنز دست یافت.

در دیدار رده بندی والیبال المپیک ۲۰۲۴ پاریس، تیم‌های ملی والیبال ایتالیا و آمریکا به مصاف هم رفتند که آمریکا موفق شد با نتیجه سه بر صفر پیروز شود و مدال برنز را کسب کند.

ست اول این دیدار با رقابتی نزدیک بین دو تیم آغاز شد. هر دو تیم تا امتیازات پایانی با اختلاف اندکی پیش رفتند، اما در نهایت این آمریکا بود که با نتیجه ۲۵ بر ۲۳ پیروز شد و توانست قدم اول را محکم بردارد.

در ست دوم، آمریکا بازی بهتری را به نمایش گذاشت و توانست اختلاف خوبی با حریف ایجاد کند. با این حال، ایتالیا با تلاش‌های خود در امتیازات پایانی توانست این فاصله را جبران کند، اما باز هم این آمریکا بود که در نهایت با نتیجه ۳۰ بر ۲۸ پیروز میدان شد و دو بر صفر پیش افتاد.

در ست سوم، تیم آمریکا از همان ابتدا با قدرت بیشتری ظاهر شد و فاصله مناسبی با ایتالیا ایجاد کرد. تعویض‌های فردیناندو دجورجی، سرمربی ایتالیا، تلاش کرد تا تیمش را به بازی برگرداند و این تلاش‌ها تا حدی موفق بود. اما در پایان، آمریکا باز هم توانست با نتیجه ۲۶ بر ۲۴ پیروز این ست شود.

در نهایت ایتالیا که به این المپیک بسیار امیدوار بود و برنامه ریزی زیادی برای کسب موفقیت در آن کرده بود، دست  خالی ماند و یکی از بهترین نسل‌های تاریخ والیبال آمریکا با مدال برنز پاریس را ترک می‌کند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۰:۵۸ ۲۰ مرداد ۱۴۰۳
ایران باید تو کشتی و والیبال میتونه جزو اولین ها باشه

والیبال حیف شد

هر منطقه و شهر تو ایران هر کدوم تو یک رشته ی سر امد و دارای استعدادها هس
دریابیم
همه ایران و ب فوتبال راغب نکنیم

تو فوتبال اول هرگز نمیشیم