سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خبرنگاری، جهاد برای پاسداشت حقیقت و روشنگری

فرماندار بهاباد گفت: خبرنگاری، جهاد برای پاسداشت حقیقت، روشنگری و ارتقا سطح آگاهی افراد جامعه است.

علیرضا تیموری فرمانداربهاباد با بیان اینکه بی تردید خبرنگاری جهاد برای پاسداشت حقیقت و ارتقا سطح آگاهی افراد جامعه است، گفت: روز خبرنگار هر سال فرصتی است که از زحمات اصحاب رسانه، وقایع نگارانی که آگاهی و صداقت می‌دهند، قدردانی شود.

وی درمراسم تجلیل از خبرنگاران شهرستان بهاباد که درمسجد جامع برگزارشد در سخنانی با گرامی داشت یاد و خاطره شهید خبرنگار محمود صارمی که به عنوان روز خبرنگار نامگذاری شده است اظهارداشت: امروز در عصر قدرت ارتباطات، زندگی انسان بیش از هر زمان دیگر مرهون دریافت اطلاعات درست، واقعی و دور از حواشی است که در این رابطه طیف خبرنگاران و فعالان عرصه رسانه به عنوان ابزار اطلاع رسانی، نقشی مؤثر و حیاتی دارند.

 تیموری با اشاره به اینکه هفدهم مرداد ماه هر سال، روز تجلیل، تکریم و یادآوری جایگاه حرفه خبرنگاری و روزنامه نگاری است، گفت: از این رو هر لحظه را می‌توان به نام خبرنگاران تلاشگر و بی ادعا مُهر زد.

فرمانداربهاباد با بیان اینکه خبرنگاران زبان گویای جامعه هستند، افزود: شهید صارمی به خبرنگاران اعتباری جاودانه بخشید.

وی تصریح کرد:مطمئناً خبرنگاران کشور ما هم می‌دانند هم نسبت به سایر مردم آگاه‌تر هستند و هم مسئولیت آنان بالاتر است. در قبال مردم، کشور، اعتقادات و باور‌های مردم، در برابر خون شهدا، در برابر همه آزادگان جهان اسلام که نگاهشان به کشور ایران است، مسئولیت دارند.

این مسئول با اشاره به اینکه نقش خبرنگار در فضای مجازی و حقیقی قابل لمس و بسیار مهم بوده و نیاز است به یک خردجمعی که در یک برنامه زمانبندی مرتفع شود. خاطرنشان کرد: روشنگری، آگاهی بخشی و اطلاع رسانی رسالتی است که خبرنگاران و روزنامه نگاران برای تحرک جامعه برگزیده اند.

در پایان با اهدای لوح تقدیر اززحمات وتلاش‌های خبرنگاران شهرستان بهاباددرعرصه اطلاع رسانی وآگاهی بخشی تجلیل شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.