سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پس از برطرف‌ کردن مشکلات کیفی؛

سامسونگ گلکسی بادز ۳ پرو را دوباره عرضه کرد

سامسونگ اعلام‌ کرده که مشکل گلکسی بادز ۳ پرو اکنون برطرف‌شده و به‌همین‌خاطر، فروش این دستگاه بار دیگر در اروپا و آمریکا آغاز شده است.

سامسونگ اخیراً در مراسم Unpacked خود از گلکسی بادز ۳ پرو رونمایی کرد، اما در اولین دستگاه‌های عرضه‌شده یک مشکل حیاتی کشف شد. اولین خریداران گلکسی بادز ۳ پرو به مشکل تکه‌تکه‌شدن قسمت پلاستیکی که در گوش قرار می‌گیرد در زمان جداکردن آنها از ایرباد اشاره کرده بودند و همین موضوع باعث‌شد تا غول فناوری فروش این محصول را متوقف کند. حالا سامسونگ یک‌بار دیگر فروش گلکسی بادز ۳ پرو را آغاز کرده است.

سامسونگ رسماً اعلام‌کرده که مشکل گلکسی بادز ۳ پرو اکنون برطرف شده و به‌همین‌خاطر، فروش این دستگاه بار دیگر در اروپا و آمریکا  آغاز شده است.

گلکسی بادز ۳ پرو؛ هدفونی که موجب خشم رئیس سامسونگ شد

گلکسی بادز ۳ پرو از جمله بهترین هدفون‌های بی‌سیمی هستند که سامسونگ تاکنون از آنها رونمایی کرده است. آنها از قابلیت‌های هوش مصنوعی Galaxy AI بهره می‌برند و همچنین طراحی کاملاً جدیدی را به‌ همراه دارند. البته این تغییر طراحی انتقاداتی را به‌همراه داشته است، زیرا برخی ادعا کرده‌اند که شبیه به ایرپاد پرو شده است. همین موضوع خشم «لی جه یونگ»، رئیس هیئت‌مدیره سامسونگ را نیز به‌همراه داشت.

با‌این‌حال، بادز ۳ پرو عرضه ابتدایی نسبتاً ناموفقی داشت و سامسونگ به‌دلایلی که از آنها به‌عنوان «مشکلات کنترل کیفیت» یاد کرده بود، عرضه آن را به تعویق انداخت.

منبع: دیجیاتو

برچسب ها: گلکسی ، سامسونگ
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.