سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دو چندان شدن عملیات آواربرداری برای یافتن مفقود معدن شازند

تلاش‌های دو چندان و بی‌وقفه برای یافتن تنها مفقود باقی مانده حادثه ریزش معدن شن و ماسه شازند ادامه دارد.

نماینده نماینده بهره‌برداری معدن شازند می‌گوید: با توجه به اعزام نیرو‌ها و تجهیزات جدید جهت آوار برداری در معدن شن و ماسه شازند، عملیات آواربرداری دو چندان شده است.

روز یکشنبه ۲۷ خرداد بود که ریزش کوه در معدن شن و ماسه شازند موجب ریزش آوار سنگ روی ۴ خودروی معدن و محبوس شدن ۴ راننده شد.

کولیوند افزود: با تلاش‌های بی وقفه و شبانه روزی گروه مهندسی رزمی تیپ ۴۲ قدر سپاه استان بود که پیکر سه تن از کارگران از زیر آوار پیدا شد. حال با گذشت بیش از ۵۰ روز از این حادثه تلاش نیرو‌ها برای یافتن تنها مفقود باقی مانده ادامه دارد.

به گفته کولیوند، بعد از پیدا شدن سومین مفقود جهت یافتن چهارمین کارگر مفقود، باتوجه به دستور فرمانده میدان تیپ ۴۲ قدر سپاه استان نیرو‌ها و دستگاه‌های جدیدی در اختیارشان قرار دادیم.

او به اعزام تجهیزات جدید جهت آوار برداری اشاره کرد و گفت: دستگاه‌هایی که چند روز گذشته اضافه شدند، دستگاه‌های جدیدی هستند که سرعت آماربرداری را دو چندان کردند که انشالله به مرحله خوبی برسیم.

کولیوند این را هم گفت که باتوجه به خطرناک بودند منطقه جستجو، احتمال ریزش سنگ و حجم بار بسیار بالاست. ماباید امنیت عزیزانی که در این مناطق کار می‌کنند را در نظر بگیریم و با احتیاط کار را به جلو ببریم.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.