سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

گمرک لرستان مجوز خروج ۱۰۰ دستگاه خودرو برای فعالیت در مواکب را صادر کرد

مدیرکل گمرک لرستان گفت: مجوز خروج ۱۰۰ دستگاه خودروی باری برای فعالیت در مواکب لرستان در شهر‌های کربلا و نجف از یکم مردادماه تاکنون صادر شده است.

 حسن حسینی روز جمعه اظهار کرد: این روند در روز‌های تعطیل نیز به صورت ۲ شیف کاری ادامه خواهد داشت.

وی با تاکید بر اینکه روند ترخیص بار‌ها در گمرک لرستان با سرعت بالا از سوی کارکنان مجموعه در حال انجام است، افزود: در این راستا حدود ۱۵ نفر از نیرو‌های گمرک استان در ۲ شیفت کاری از صبح تا هر ساعت و در روز‌های تعطیل که مراجعه مواکب ادامه داشته باشد کار ترخیص بار‌های مواکب را انجام می‌دهند.

وی با بیان اینکه روزانه حدود ۲۰ ماشین باری مواکب استان از گمرک ترخیص و روانه مرز‌های عراق می‌شود، ادامه داد: موکب‌ها باید هرچه سریعتر نسبت به دریافت برگه خروج موقت (کاپوتاژ) گمرکی خود اقدام کنند تا در کشور عراق با مشکل مواجه نشوند چرا که ملاک برای مسوولان کشور عراق براساس مدارکی تایید شده توسط گمرک استان است.

حسینی با اشاره به اینکه هزینه خروج موقت (کاپوتاژ) هر ماشین حدود ۱۳ میلیون ریال است، عنوان کرد: گمرک لرستان هزینه خروج موقت خودرو‌های مواکب را رایگان کرده و نماینده مواکب با در دست داشتن مدارک و معرفی نامه ستاد عتبات استان می‌توانند جهت خروج موقت خودرو و بار به گمرک مراجعه کنند تا مجوز خورج آن‌ها صادر شود.

مدیرکل گمرک لرستان با تاکید بر اینکه در گمرک استان همکاری کاملی با موکب‌ها صورت می‌گیرد، عنوان کرد: روند کاپوتاژ هر ماشین حدود یک ساعت زمان می‌برد که گمرک لرستان با ۲ شیفته کردن فعالیت مجموعه تلاش کرده است این روند را سرعت بخشد.

برچسب ها: گمرک ، لرستان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.