سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بدرقه کاروان های زیارتی رهسپاران ظهور استان البرز

مدیرکل فرهنگی و اجتماعی استانداری البرز گفت: کاروان‌های زیارتی رهسپاران ظهور این استان ویژه مناطق کم برخوردار با برگزاری مراسمی بدرقه شدند.

 کاظمینی در حاشیه آیین بدرقه کاروان‌های زیارتی رهسپاران ظهور گفت: این اقدام فرهنگی سه سال متوالی در محلات هدف قرارگاه اجتماعی استان البرز که شمار آنها به ۶۷ محله می رسد، در حال برگزاری است.

وی بیان کرد: در این اقدام جمعی از فعالان و مردم این محلات توسط خانه‌های امداد، خانه‌های احسان جهت زیارت قبور مطهر اهل بیت عصمت و طهارت (ع) در عتبات عالیات و همچنین شرکت در راهپیمایی عظیم اربعین حسینی( ع) اعزام می‌شوند.

کاظمینی ادامه داد: این رویداد با هدف ایجاد امکان حضور مردم محلات به خصوص مردم مشتاق به زیارت سید و سالار شهیدان( ع) در قالب کاروان زیارتی رهسپاران عصر ظهور تدارک دیده شده است.

وی یادآورشد: طی روز گذشته، ۱۲۹ نفر از فعالان و کنشگران خانه‌های امداد در محلات هدف قرارگاه اجتماعی با محوریت کمیته امداد امام خمینی (ره) عازم این سفر معنوی و زیارتی شدند.

کاظمینی گفت: کاروان بانوان عصر ظهور طی هفته گذشته اعزام و کاروان‌هایی از ۱۶ محله دیگر طی چند روز آینده با محوریت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) اعزام خواهند شد.

وی اضافه کرد: در راستای اشاعه فرهنگ معنوی و مذهبی در بین مردم محلات طی ماه‌های گذشته کاروان‌هایی از بانوان محلات به زیارت مشهد مقدس اعزام شده اند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.