سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دیدار عضو ایرانی اتحادیه جهانی کشتی با نناد لالوویچ

عضو ایرانی اتحادیه جهانی کشتی در حاشیه مسابقات کشتی المپیک با رئیس این اتحادیه دیدار و گفتگو کرد.

علی افتخاری عضو اتحادیه جهانی کشتی در محل برگزاری مسابقات کشتی المپیک ۲۰۲۴ پاریس با نناد لالوویچ رئیس اتحادیه جهانی کشتی دیدار و گفتگو کرد.

این نشست که در محل دفتر نناد لالوویچ برگزار شد در خصوص موضوعاتی نظیر وضعیت فعلی روند توسعه ورزش کشتی در ایران، حضور ایرانیان در کرسی‌های جهانی و قاره‌ای و بررسی وضعیت مسابقات کشتی در المپیک پاریس بحث و تبادل نظر صورت گرفت.

افتخاری در این دیدار از رئیس اتحادیه جهانی کشتی در خواست نمود با توجه به جایگاه والایی که کشتی ایران در عرصه جهانی و المپیک دارد و زحماتی که رئیس فدراسیون آن برای رشد و اعتلای آن کشیده است از کشتی ایران در عرصه بین المللی حمایت ویژه‌ای صورت پذیرد.

لالوویچ ضمن ابراز خرسندی از این دیدار اظهار داشت: من و هیئت رئیسه فدراسیون جهانی کشتی برای کشتی ایران ارزش و احترام ویژه‌ای قائل هستیم.

 وی در ادامه ضمن تمجید از وضعیت کشتی ایران گفت که از عملکرد فنی، تیم‌های ملی و بطور کلی روند رو به رشد کشتی در ایران رضایت کامل دارد.

رئیس اتحادیه جهانی کشتی همچنین اظهار داشت: روند فعلی کشتی در ایران سبب ارتقای سطح کشتی ایران در آسیا و جهان در کلیه رده‌های سنی و بزرگسالان شده و از این حیث عملکرد و وضعیت کشتی ایران بسیار رضایت بخش و قابل تقدیر می‌باشد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.