سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خونخواهی شهید اسماعیل هنیه، حق مسلم مردم ایران

امام جمعه موقت اصفهان گفت: خونخواهی و اقدام متقابل در زمینه ترور شهید اسماعیل هنیه را وظیفه ملی و حق مسلم مردم ایران است.

 امام جمعه موقت اصفهان در خصوص عاملان و همدستان ترور شهید هنیه گفت: با توجه به هماهنگی و چراغ سبز آمریکا و روحیه جنایتکار رژیم صهیونیستی و هماهنگی جامعه بین‌الملل، باید بگوییم که مجازات سخت دشمن یک مطالبه ملی مردم ایران است و خونخواهی این شهید بزرگوار را یک وظیفه ملی و حق مسلم خود می‌دانیم.


امام جمعه موقت اصفهان در خطبه‌های نماز جمعه این شهر با تاکید بر اینکه خون شهدا به زمین نمی‌ریزد، بلکه باعث رشد جامعه و اندیشه دینی در جهان می‌شود، گفت: خون اسماعیل هنیه سبب شد که مردم جهان بیدار شوند و مسلمانان جهان با تفکری جدید مقابل سردمداران کفر و ستم قرار گیرند.

حجت‌الاسلام سید احمد محمودی با اشاره به ترور شهید اسماعیل هنیه در ایران گفت: دشمن درصدد است این ترور را به نفوذ در بین نیرو‌های امنیتی ارتباط دهد؛ در حالی که این ترور، با چراغ سبز آمریکا و سکوت اروپا رخ داد.


او گفت: خون شهید اسماعیل هنیه هدر نرفته، بلکه به رگ‌های دین و بشریت تزریق شده و سبب ترویج دین در جهان شده است.


حجت الاسلام والمسلمین محمودی، خونخواهی و اقدام متقابل در زمینه ترور شهید اسماعیل هنیه را وظیفه ملی و حق مسلم مردم ایران دانست و گفت: ملت ایران از مسئولان نظام اسلامی می‌خواهند در مقابل این جنایت عقب نشینی نکنند.
امام جمعه موقت اصفهان ادامه داد: همه دنیا فهمیده است که رژیم آدمکش صهیونیسم از نظر جنگی درمانده است و در مقابل مقاومت اسلامی زمین‌گیر شده است.

او  ترور شهید اسماعیل هنیه را نقض قوانین بین المللی دانست و گفت: اروپا، برخی از مسائل کوچک را آنچنان هیاهو می‌کند و حرف از قوانین بین المللی می‌زند، اما در مسائل مقاومت، هیچ واکنشی نشان نمی‌دهد.


امام جمعه موقت اصفهان افزود: جنایت امروز اسرائیل در فلسطین اشغالی با چراغ سبز آمریکا سکوت جامعه بین المللی و هماهنگی با اروپا صورت می‌گیرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به جمعیت کهنسال و بازنشستگان کشور اشاره کرد و گفت: دین اسلام توصیه می‌کند همواره قدردان خانواده و افراد کهنسال باشیم.

پیش از اقامه نماز جمعه هم در تجلیل از مقام مجاهد خستگی ناپذیر اسماعیل هنیه، مردم با قرائت و برپایی ختم قرآن یاد آن شهید قرآنی را گرامی داشتند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.