سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پرواز های ایران ایرتور به خراسان جنوبی افزایش یافت

مدیرکل فرودگاه‌های استان از افزایش پرواز‌های شرکت هواپیمایی ایران ایرتور در مسیر پروازی تهران_بیرجند_تهران از دهم شهریور خبرداد.

طهماسبی با بیان اینکه تعداد دو پرواز با ناوگان Md ۸۳ شرکت هواپیمایی ایران ایرتور به پرواز‌های خراسان جنوبی از دهم شهریور اضافه می‌شود، گفت: در حال حاضر تعداد پرواز‌های ایران ایر تور یک پرواز در روز ۵ شنبه و در مسیر پروازی تهران_بیرجند_ تهران بود که از تاریخ ذکر شده در روز‌های شنبه و سه شنبه هم این پرواز در همین مسیر برقرار می‌شود.

مدیرکل فرودگاه‌های استان این افزایش پرواز‌ها را نتیجه پیگیری این اداره کل اعلام کرد و افزود: ظرفیت پروازی هواپیمای ایران ایر تور ۱۵۰ مسافر بوده که با این افزایش دو پرواز ۳۰۰ مسافر جابجا می‌شود. 

وی با بیان اینکه این پرواز‌ها جبران پرواز‌های ابطالی طول هفته را تا حد زیادی خواهد کرد، افرود: پرواز شرکت یاد شده روز‌های شنبه و سه شنبه ساعت ۰۵:۳۰ از مهرآباد آغاز و ساعت ۰۶:۵۵ وارد فرودگاه بین المللی شهید کاوه بیرجند شده و ساعت ۰۷:۵۵ بیرجند را به مقصد تهران ترک می‌کند.

طهماسبی گفت: در حال حاضر افراد می‌توانند برای رزرو بلیت به سامانه‌های رزرو بلیت مراجعه کنند.

گفتنی است در برنامه تابستانی فرودگاه بیرجند ۲۴ پرواز رفت و برگشت قرار داشته که ۲۰ پرواز در مسیر تهران _ بیرجند_تهران و ۴ پرواز در مسیر مشهد_ بیرجند_ مشهد بود ولی هم اکنون این تعداد به ۱۰ پرواز رفت و برگشتی که ۸ پرواز مسیر تهران _بیرجند _تهران و ۲ پرواز مشهد_بیرجند_مشهد کاهش یافته است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.