سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امام جمعه بخش بهمن مطرح کرد;

مطالبه ملی مردم، مجازات سخت دشمن

حجت الاسلام رضا علیزاده گفت: پس از ترور شهید اسماعیل هنیه مطالبه ملی مردم، مجازات سخت دشمنان اسلام است.

حجت الاسلام رضا علیزاده امام جمعه بخش بهمن گفت: نظرسنجی‌ها و مقایسه‌های میدانی نشان می‌دهد که مردم ایران به خاطر روحیه سلحشوری برخاسته از فرهنگ اسلامی ایرانی خود، پس از عملیات‌های طوفان الاقصی، وعده صادق و اکنون که شاهد واقعه تلخ مهمان کشی صهیونیست‌ها در ایران بوده‌اند، خونخواهی را وظیفه ملی و حق ملی خود می‌دانند. 

او افزود: مردم به نحو فراگیر از مسئولان مطالبه می‌کنند و انتظار دارند دشمنِ حیوان صفت را بر سر جای خود بنشانند، اما این خونخواهی باید دقیق، حساب شده و در زمان مناسب باشد.

خطیب جمعه بخش بهمن در بخش دیگری از سخنانش گفت: رئیس جمهور در حال انتخاب اعضای دولت است و در انتخاب کابینه باید بر مشی و مطالبات رهبری تمرکز شود.

حجت الاسلام علیزاده ادامه داد: طبیعی است در انتخاب و چینش کابینه، برخی از انتخاب‌ها را نپسندیم و برای آن نقد‌هایی داشته باشیم، اما بدانید که نقد ما باید منصفانه و منصفانه باشد. 

حجت الاسلام رضا علیزاده امام جمعه بخش بهمن تصریح کرد: باید به دولت مهلت داد، زیرا دولت چهاردهم برآمده از یک انتخابات زو هنگام است و طبیعی است که مانند دوران عادی فرصت برنامه‌ریزی نداشته باشد.

وی افزود: در مقاطع عادی معمولا رئیس جمهور منتخب از حدود یک سال قبل خود را آماده می‌کند و بعد از انتخاب، ۳ ماه فرصت دارد برای برنامه ریزی، اما الان به خاطر حادثه شهید جمهور فاصله یک ساله و سه ماهه به ۴۵ روز کاهش یافته است.

 امام جمعه بخش بهمن با اشاره به آداب تشکیل دولت از زبان حضرت امیرالمومنین (ع) گفت: دولت مردان و دست‌اندرکاران نباید تمرکزشان بر مسائل فرعی و دست چندم باشد بلکه باید بر مسائل اصلی و سرنوشت ساز تمرکز کنند.

وی ادامه داد: صمیم جان باید برای موفقیت دولت تلاش کرد تلاش برای توفیق دولت چهارم که یک توصیه ولایی است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.