سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دوران بزن و دررو رژیم غاصب اسراییل تمام شد

نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: رژیم اسراییل غاصب بداند دوران بزن و در رو تمام شد و ملت ایران انتقام شهید هنیه را خواهد گرفت.

آیت الله محمدباقر محمدی لائینی در خطبه‌های نماز جمعه امروز ساری با تسلیت سالروز شهادت حضرت رقیه سلام الله علیه این مصیبت را محضر منجی عالم بشریت تسلیت گفت.

او با تاکید بر رعایت تقوای الهی، افزود: انسان باید در دنیا برنامه‌ریزی و افق دید و چشم انداز داشته باشد و برای آخرت باید به گونه‌ای زندگی کرد همانند آنکه انسان فردا از این دنیا خواهد رفت.

آیت الله لائینی نگاه کردن به قرآن را سهم چشم‌های انسان از عبادت ذکر کرد و گفت: بنابراین اعضا و جوارح ما نیز باید اهل عبادت باشند و از آن سهم ببرند.

او با محکوم کردن جنایت صهیونیست‌های غاصب شرکت در راهپیمایی را ضروری دانست و افزود: بزرگترین دنیا زندان غزه محسوب می‌شود که از چهار طرف محاصره است و تنها راه دسترسی به آن گذرگاه رفع است و مردمش از اولیه‌های درمانی و زندگی محروم هستند.

نماینده ولی فقیه در استان مازندران خدمت به مردم خوب میهن را عبادت دانست و گفت: رضایت مردم بزرگترین سلاح ما در مقابل استکبار جهانی است و ناراضی کردن مردم نیز بزرگ‌ترین خیانت محسوب می‌شود.

نماینده ولی فقیه تا استان مازندران با بیان اینکه حضرت امام راحل اسرائیل غاصب را به عنوان غده سرطانی معرفی کرده‌اند، افزود: این غده سرطانی باید زودتر جراحی و از روی زمین محو شود.

او گفت: اسرائیل غاصب باید بداند که زمان بزن و در رو به پایان رسیده است و ملت ایران و سربازانش قطعاً انتقام جنایت شهادت مهمان عزیز اسماعیل هنیه راخواهند گرفت و این غده سرطانی را از روی زمین محو خواهند کرد.

منبع:مهر

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.