سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

صعود ۱۷ پله‌ای دفتر امور روستایی و شورا‌های استانداری سیستان و بلوچستان

سرپرست دفتر روستایی و شورا‌های استانداری سیستان و بلوچستان از صعود ۱۷ پله‌ای دفتر امور روستایی و شورا‌های استانداری استان و کسب رتبه یازدهم کشور خبر داد.

ادهم کرد زابلی اظهار کرد: دفتر روستایی و شورا‌های استانداری سیستان و بلوچستان در جدیدترین رتبه بندی سازمان شهرداری و دهیاری‌های کشور و براساس ارزیابی سالانه فعالیت‌های دفاتر امور روستایی، رشد قابل ملاحظه‌ای داشت و با ایستادن در رده یازدهم در جمع استان‌های برتر قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه سیستان و بلوچستان در سال قبل در جایگاه بیست و هشتم قرار گرفته بود، افزود: این موفقیت حاصل برنامه‌ریزی، تلاش و همدلی مجموعه کارکنان دفتر روستایی، حمایت استاندار سخت کوش و جهادی و معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار بود که باعث شد این استان پهناور از حیث خدمات به روستا‌ها در جایگاه مناسبی قرار بگیرد.

سرپرست دفتر روستایی استانداری سیستان و بلوچستان ادامه داد: با پیگیری‌های انجام شده در حوزه‌های مهمی همچون “ عمران و توسعه مدیریت و برنامه‌یزی روستایی”، “ محیط زیست و خدمات روستایی “، “ بودجه و خدمات مالی “، عملکرد دهیاری‌ها “ و “ ماشین آلات و تجهیزات “ گام‌های موثری برداشتیم و با پیشرفت در این شاخص‌ها، زمینه ارتقا هر چه بیشتر روستا‌ها فراهم شده است.

وی از حمایت دکتر نورعلی معاون امور روستایی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری کشور، مدیران کل دستگاه‌های اجرایی، فرمانداران، بخشداران، نمایندگان محترم مجلس و بویژه دهیاران و اعضای شورا‌های روستا قدردانی کرد.

ادهم کرد با اشاره به اینکه سیستان و بلوچستان دارای ۲ هزار و ۹۳۴ دهیاری و حدود یک میلیون و ۵۰۰ هزار نفر جمعیت روستایی است، گفت: روستا‌های استان در حوزه‌های کشاورزی و دامپروری، شیلات، گردشگری و صنایع دستی توانمندی‌های زیادی دارد و امیدواریم با برنامه‌ریزی و برطرف کردن نقاط ضعف، روند رو به رشد در توسعه و آبادانی روستا‌ها در سالجاری هم ادامه داشته باشد.

برچسب ها: استانداری ، دهیاریها
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.