سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امام حمعه یزد:

توجه ویژه به بخش کشاورزی اولویت برنامه دولت باشد

آیت‌الله ناصری گفت: کشاورزی یکی از بخش‌های مهم اقتصادی جوامع محسوب می‌شود و دولت باید به بخش کشاورزی و رونق روستا‌ها توجه ویژه داشته باشد.

آیت الله محمدرضا ناصری نماینده ولی فقیه در استان و امام حمعه یزد در خطبه‌های این هفته نماز جمعه یزد با توصیه نمازگزاران به تقوای الهی اظهار کرد:کشاورزی یکی از بخش‌های مهم اقتصادی جوامع محسوب می‌شود و دولت باید به بخش کشاورزی و رونق روستا‌ها توجه ویژه داشته باشد.

وی با بیان اینکه بخش کشاورزی زیربنای اقتصاد کشور است، گفت:کشاورزی به عنوان پیشران اقتصادی باید مورد توجه دولت آینده باشد.

آیت‌الله ناصری به عوامل پایداری دولت اشاره کرد گفت: دولت باید مسائل اصولی را رعایت کند و موضوعاتی مانند عدالت، فسادستیزی، مسائل اخلاقی و فرهنگی، و سیاست‌های کلان را مدنظر قرار دهند. 

امام جمعه یزد تمسک به فروع را از دیگر موضوع پایداری دولت دانست وبیان داشت: تمسک به فروع از موضوع پایداری دولت است و رئیس جمهور و دولتمردان در انتخاب و انتصاب افراد دقت داشته باشند و باید کسانی را انتخاب کنند که شرایط حرکت و تحول و کارآیی را داشته باشند و افرادی انتخاب شوند جهادگر و پر تلاش و مومن و کسانی که در مسیر خدا حرکت کنند و دلسوز مردم و جامعه باشند. 

آیت الله ناصری تصریح کرد: افرادی که به فکر ریاست و مقام بوده، فساد داشته باشند و به دنبال پیشرفت کشور و مسائل فرهنگی نباشند ناپایداری دولت را رقم می‌زنند. 

خطیب جمعه یزد مسئله کشاورزی و جهاد کشاورزی را مهم دانست و اظهار داشت: دولتمردان نسبت به کشاورزی و رونق بیشتر آن و توسعه کشاورزی و مدیریت آب توجه داشته باشند که با معیشت و خوراک مردم مرتبط است و کشور را از وابسته بودن به کشور‌های خارجی دور می‌کند و دیگر به فکر تحریم برای کشور نیستند. 

وی در ادامه به پیوست فرهنگی تمامی فعالیت‌ها اشاره و تاکید کرد: تمام فعالیت‌ها و حرکت‌های دولت باید پیوست فرهنگی داشته باشد.

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.