سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ایر ایندیا پرواز‌های خود به اسرائیل را تا پایان اکتبر متوقف کرد

خط هوایی ایر ایندیای هند پرواز هواپیما‌های خود به اراضی اشغالی را تا پایان ماه اکتبر متوقف کرد.

به گزارش سایت خبری عروتص شوا اسرائیل، خط هوایی ایر ایندیای هند اعلامیه‌هایی مبنی بر به تعویق انداختن پرواز‌های خود به اراضی اشغالی تا پایان اکتبر منتشر کرد.

این شرکت هواپیمایی در اوایل این ماه اعلام کرده بود که پرواز‌های خود را به مقصد و از تل آویو تا ۸ آگوست لغو می‌کند.

ایر ایندیا یکی از ده‌ها شرکت هواپیمایی بین‌المللی است که پرواز‌های خود به اراضی اشغالی را در این ماه متوقف کرده است، زیرا تنش‌های منطقه‌ای افزایش یافته و اسرائیل برای حملات احتمالی ایران و متحدانش آماده می‌شود.

در همین راستا، خطوط هوایی بین المللی سوئیس پرواز‌های بین زوریخ در شمال این کشور و تل آویو را روز جمعه به دلیل تشدید تنش‌ها در خاورمیانه تعلیق کرد.

یک شرکت هواپیمایی ایتالیا در میانه تنش‌های فزاینده پس از ترور شهید اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس و فواد شکر از فرماندهان حزب‌الله توسط رژیم صهیونیستی، پرواز‌ها به تل‌آویو را تعلیق کرد.

شرکت هواپیمایی «ایتا» (ITA) ایتالیا در بیانیه‌ای در تارنمای خود اعلام کرد: به دلیل تحولات ژئوپلیتیکی در خاورمیانه و برای اطمینان از ایمنی مسافران و خدمه، پرواز‌ها به مقصد و از مبدا تل‌آویو به حالت تعلیق در می‌آید.

این شرکت افزود: پرواز‌ها تا ۶ اوت (۱۶ مرداد) به حالت تعلیق درآمد.

پیش‌تر خطوط هوایی یونایتد ایرلاینز و امریکن ایرلاینز نیز پرواز‌های خود به تل آویو را به حالت تعلیق درآورده بودند. همچنین خطوط هوایی اروپایی ایر مالتا و ایرلاین پرتغالی تَپ (TAP) هم پیش از این پرواز‌های خود به رژیم اسرائیل را لغو کرده بودند.

شرکت هواپیمایی آلمانی لوفت هانزا هم جزء شرکت‌های هواپیمایی است که پرواز‌های خود به تل آویو را به شدت کاهش داده است.

برچسب ها: خط هوایی ، هند ، اسرائیل
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.