سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جدال تیم‌های اصفهانی در هفته پنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتسال

دو تیم اصفهانی پالایش نفت و گیتی پسند عصر امروز به ترتیب در اصفهان و سیرجان از ساعت ۱۶ به مصاف فولاد زرند ایرانیان و گهر زمین سیرجان خواهند رفت.

در این دیدارها  تیم‌های پالایش نفت و گیتی پسند در شرایطی در چارچوب هفته پنجم لیگ برتر فوتسال در اصفهان و سیرجان به مصاف حریفان خواهند رفت که گیتی پسند بدنبال شکستن تعداد گل زده و پالایش نفت بدنبال فرار از قعر جدول است.

پالایش نفت اصفهان در شرایطی مقابل تیم فولاد زرند ایرانیان صف آرایی خواهد کرد که در چهار دیدار گذشته هیچ امتیازی بدست نیاورده است و با تفاضل گل منفی ۱۰ و بدون امتیاز در قعر جدول ۱۴ تیمی لیگ برتر قرار دارد.

این تیم جوان امیدوار است بتواند در سومین دیدار در خانه و پنجمین بازی در لیگ برتر ۱۴۰۴-۱۴۰۳ نخستین امتیاز خود را دشت کند.

با وجود چهار شکست پیاپی، روند روبه‌رشد پالایش نفت محسوس است و این تیم در هفته سوم در سالن ورزشی «شهدای پالایشگاه» شهرک شهید منتظری اصفهان درحالی به مصاف تیم فوتسال کراپ الوند رفت که با ارائه یک بازی نزدیک، تنها با اختلاف یک گل، بازی را واگذار کرد.

بازی هفته سوم پالایش نفت سپاهان در نهایت با نتیجه سه بر ۲ به سود مهمان تمام شد، اما این شکست در شرایطی رقم خورد که این تیم دیدار‌های قبلی را با نتایج ۲ بر صفر و پنج به ۲ به حریفان واگذار کرده بود.

البته هفته گذشته پالایش نفت در ادامه شکست‌های فصل جدید لیگ برتر فوتسال، چهار بر صفر از تیم پالایش نفت بندرعباس شکست خورد که البته گرمای هوا و تهویه سالن برگزاری مسابقه تاثیر نامطلوبی بر بازی تیم اصفهانی گذاشته بود.

در دیدار مهم گیتی پسند و گهر زمین  ،  تیم سیرجانی در حالی از ساعت ۱۶ در سیرجان از گیتی پسند پذیرایی می‌کند که با جذب چند بازیکن ایرانی از اروپا و اضافه شدن چندین بازیکن مطرح لیگ برتر نسبت به فصل قبل تقویت شده است.

سیرجانی‌ها در هفته‌های ابتدایی لیگ نتایج مناسبی کسب نکرده و با سه باخت و تنها یک پیروزی در رتبه یازدهم جدول قرار دارند و برای فرار از بحران چاره‌ای جز کسب امتیاز مقابل مدافع عنوان قهرمانی ندارد.

در طرف مقابل، گیتی پسند از ابتدای فصل مقتدر ظاهر شده و با کسب چهار پیروزی از چهار دیدار خود در صدر جدول قرار دارد. شاگردان محمد کشاورز با حفظ شاکله اصلی تیم خود از سال قبل و اضافه شدن چند بازیکن جدید بدنبال رقم زدن فصلی خوب و تکرار قهرمانی هستند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.