سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نیم نگاه بورس به عملکرد ماه‌های آینده نرخ بهره

کارشناس بازار سرمایه گفت: عملکرد ماه‌های آتی در حوزه نرخ دلار نیما و نرخ بهره چشم انداز بهتری برای تولید و بورس در اختیارمان خواهد گذاشت.

 رباب وفایی کارشناس بازار سرمایه در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان گفت: بازار سهام برای چندمین بار در چندماه اخیر، در شرایط ریزش سریع و اشباع فروش این بار به بهانه تنش منطقه قرار گرفته است آن هم بعد از چندسال گذر از رکود و اصلاح قیمتی سنگین اکثر سهام شرکت‌ها و در زمانی که انتظار می‌رفت شاهد بهبود اوضاع باشیم.

این کارشناس بازار سرمایه می‌گوید: دامنه‌ محدود یک درصدی بازار را به بدترین حالت رکودی و نیمه تعطیل رسانده است. این بار حتی شایعات رسانه‌ای برای کاهش فضای فروش و بازگشت بازار به تعادل تاکنون تاثیری نداشته است.

وفایی اظهار کرد: متاسفانه عدم کارایی تصمیمات سازمان و افزایش فروش‌های ناشی از تسویه اعتباری مشتریان بدهکار به کارگزاری‌ها معضل مهم این هفته بود. عملکرد ماه‌های آتی در حوزه نرخ دلار نیما و نرخ بهره چشم انداز بهتری برای تولید و بورس در اختیارمان خواهد گذاشت. اما بنظر می‌رسد در کوتاه مدت باید تصمیمات اساسی برای بهبود اوضاع صورت بگیرد.

خبرنگار: کیمیا قلی‌پور 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.