سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اجرای طرح گسترده برخورد با موتورسیکلت‌های متخلف

 رئیس پلیس راهور استان از اجرای طرح گسترده برخورد با موتورسیکلت‌های متخلف همزمان با نیمه فصل تابستان خبر داد.

 سرهنگ اسماعیل خوشوقت گفت: بنا به آمارها، موتورسواران در وقوع بیش از ۵۰ درصد از حوادث رانندگی درون شهری نقش دارند و در ایام فصل تابستان نیز شاهد افزایش استفاده از این وسیله نقلیه کم ایمن در سطح معابر درون و برون شهری هستیم.

وی افزود: لازم است موتورسواران برای استفاده از موتورسیکلت ابتدا مهارت‌های لازم را کسب و پس از اخذ گواهینامه با تجهیز موتور خود به سپر ایمنی، پلاک و بیمه نامه معتبر راهی خیابان شوند و همواره از کلاه ایمنی استفاده کنند.

رئیس پلیس راهور استان بیان کرد: به هر شکل و به رغم این همه توصیه و هشدار به موتورسواران باز هم شاهد عدم توجه برخی افراد به مقررات و حتی انجام تخلفات حادثه سازی همچون انجام حرکات نمایشی لابلای سایر خودرو‌ها هستیم که در این رابطه برای پیشگیری از وقوع حوادث و حفظ جان موتورسواران عزیز و سایر شهروندان طرح برخورد با موتورسیکلت‌های متخلف به شکل گسترده از نیمه فصل تابستان به بعد انجام و به شکل مستمر ادامه می‌یابد.

رئیس پلیس راهور استان با اشاره به توقیف موتورسیکلت‌های فاقد پلاک، پلاک مخدوش، فاقد گواهینامه و مسبب صدای ناهنجار و مزاحمت برای شهروندان از والدین هم خواست اجازه ندهند فرزندانشان قبل از کسب مهارت و اخذ گواهینامه با موتورسیکلت راهی کوچه و خیابان شوند و جان خود و دیگران را به خطر بیاندازند. 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.