سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

صفحه پشتیبانی سامسونگ به‌اشتباه عرضه گلکسی S24 FE را تایید کرد

گلکسی S24 FE نسخه اقتصادی پرچم‌دار سامسونگ خواهد بود که احتمالاً از تراشه اگزینوس ۲۴۰۰ و ۸ گیگابایت رم بهره می‌برد.

سامسونگ معمولاً نسخه‌ای ارزان‌تر از پرچم‌داران خود را با برچسب FE روانه بازار می‌کند که در کنار سخت‌افزار نسبتاً قدرتمند، از قیمت مناسب‌تری هم برخوردار هستند. البته این رویه چندان منظم نیست و در برخی نسل‌ها شاهد عرضه نسخه ارزان‌تر نبودیم. اکنون به نظر می‌رسد که گلکسی S24 هم شامل نمونه اقتصادی می‌شود و احتمالاً به‌زودی شاهد معرفی رسمی گلکسی S24 FE خواهیم بود.

هرآنچه درباره گلکسی S24 FE می‌دانیم

سامسونگ با عرضه نسخه FE پرچم‌داران خود، به‌دنبال گسترش طیف مشتریان خود است و روی کاربران سخت‌پسندی تمرکز دارد که می‌خواهند ویژگی‌های در سطح یک گوشی پرچم‌دار را با قیمت کمتری در اختیار داشته‌باشند. گلکسی S23 FE آخرین محصول معرفی شده از این سری است که توانست با استقبال خوبی از طرف مشتریان مواجه شود و سامسونگ را به ادامه این مسیر امیدوار ساخت. گزارش‌های غیررسمی قبلی اطلاعات جزئی درباره مشخصات این محصول را در اختیار ما قرار داده‌بودند؛ اما ظاهراً سامسونگ به‌اشتباه، عرضه آن را روی وب‌سایت خود تایید کرده است.

به گزارش رسانه SamMobile، نسخه فرانسوی وب‌سایت سامسونگ به‌تازگی در صفحه پشتیبانی خود از مدل SM-S721B نام برده است که احتمالاً به گلکسی S24 FE اشاره دارد. البته این صفحه تنها برای مدت کوتاهی روی سایت سامسونگ قرار داشت و سپس از روی آن برداشته شد. با این حال اکنون بسیار مطمئن هستیم که سامسونگ نسخه اقتصادی پرچم‌دار اخیر خود را به‌زودی عرضه می‌کند. طبق گزارش‌های غیررسمی قبلی، در پاییز امسال باید منتظر ورود این گوشی به بازار باشیم. چندی قبل هم مدل SM-S721B روی پایگاه گیک‌بنچ رؤیت شده بود که خبر از ۸ گیگابایت حافظه رم با تراشه ساخت خود سامسونگ می‌داد.

شایعات اشاره دارند که گلکسی S24 FE با تراشه اگزینوس ۲۴۰۰ روانه بازار می‌شود؛ اما احتمالاً نسخه دارای تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۳ یا نسل ۲ نیز در اختیار علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت. هر دو تراشه از قدرت پردازشی بالایی برخوردار هستند و می‌تواند اجرای روان بازی‌ها را برای خریداران تضمین کنند. از دیگر مشخصات احتمالی این محصول می‌توان به نمایشگر ۶.۶۵ اینچی اشاره کرد که نسبت به نسل قبل، بزرگ‌تر شده است و از حاشیه باریک‌تر با طراحی چشم‌نوازتر برخوردار خواهد بود.

انتظار می‌رود که گلکسی S24 FE از جنبه نرم‌افزاری به اندروید ۱۴ با نسخه ۶.۱.۱ رابط کاربری OneUI در ابتدا مجهز باشد و در لیست محصولات دریافت‌کننده آپدیت چندین ساله سامسونگ نیز قرار بگیرد. گفته‌می‌شود که دوربین دستگاه نسبت به نسل قبل تغییر خاصی را شاهد نبوده است و همچنان از لنز اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با اندازه مشابه با قبل استفاده می‌کند. ظاهراً سامسونگ قصد دارد نسخه اقتصادی پرچم‌دار خود را در رنگ‌های زرد، سبز، خاکستری و آبی ارائه کند؛ اما برای تایید این جزئیات باید تا زمان نزدیک شدن به معرفی رسمی، منتظر بمانیم.

منبع: دیجیاتو

برچسب ها: سامسونگ ، تلفن همراه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.