سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پیام تسلیت فرمانده کل سپاه برای درگذشت پاسدار اصغر امینی

فرمانده کل سپاه طی پیامی درگذشت پاسدار مرحوم اصغر امینی از جانبازان و پیشکسوتان هشت سال دفاع مقدس را تسلیت گفت.

در پیام تسلیت سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برای پاسدار مرحوم اصغر امینی آمده است: «بسم الله الرحمن الرحیم. انَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ. در آستانه اربعین حسینی خبر جانسوز عروج مجاهد خستگی ناپذیر، جانباز سرافراز دفاع مقدس، حاج اصغر (اکبر) امینی پیشکسوت عرصه ایثار و مقاومت برادر سه شهید والا مقام (روحانی شهید امرالله، مرتضی و قاسم امینی) موجب تالم و تاثر اینجانب گردید.

این عاشق حسینی در سال ۵۹ به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پیوست و با سابقه‌ی ۷۰ ماه حضور در دفاع مقدس در مسئولیت‌های مختلف از جمله معاونت قرارگاه مهندسی رزمی صراط، مجاهدت‌های صادقانه و موثری در مهندسی رزمی سپاه در دوران دفاع مقدس داشتند. همچنین ایشان در ساخت پادگان‌های نیروی زمینی سپاه و منازل سازمانی در اوایل تشکیل سپاه نقش موثری داشتند. 

از جمله مسئولیت‌های دیگر این بزرگوار؛ مسئول مدیریت اجرایی معاونت آماد و پشتیبانی ستاد مشترک سپاه بوده است.

اینجانب با عرض تسلیت درگذشت این جانباز عزیز و سر افراز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، از درگاه خداوند متعال برای ایشان علو درجات و همنشینی با شهدای کربلا و برای خانواده مکرم، بستگان و همرزمان ارجمند وی سلامتی در مسیر اعتلای قرآن و عترت و سربلندی ایران اسلامی را طلب می‌کنم.»

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.