سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ترامپ: در صورت مناظره با هریس، دست به افشاگری می‌زنم

در حالی که نامزد‌های ریاست جمهوری آمریکا هنوز درباره مناظره تلویزیونی به توافق نرسیده‌اند، ترامپ وعده افشاگری علیه رقیب دموکرات خود را داد.

دونالد ترامپ، نامزد جمهوری‌خواهان در دو ساعت گذشته ۶ پست را در شبکه اجتماعی خود موسوم به «تروث سوشال» منتشر کرده است که خشم زیادی را نشان می‌دهد.

به گزارش گاردین، ترامپ می‌گوید تیم هریس می‌داند که او قادر به پاسخگویی به سوالات نیست و به همین دلیل است که مصاحبه تلویزیونی انجام نمی‌دهد. او همچنین وعده داد که در صورت برگزاری مناظره تلویزیونی با هریس، واقعیت‌ها را درباره او افشا کند؛ همانطور که این کار را با جو بایدن و هیلاری کلینتون انجام داد.

ترامپ همچنین از پوشش رسانه‌ای تعداد افرادی که به سخنرانی‌های او می‌روند انتقاد کرد و گفت: «اگر هزار نفر به سخنرانی کامالا بروند مطبوعات [از خوشی] دیوانه می‌شود و مدام درباره بزرگ بودن آن صحبت می‌کند؛ و این در حالی است که کامالا به افراد پول می‌دهد تا به تجمع بیایند. اما اگر ۱۰۰ هزار نفر به سخنرانی انتخاباتی من بیایند رسانه‌ها حتی در مورد آن صحبت هم نمی‌کنند».  ترامپ در ادامه رسانه‌ها را منتشر کننده «اخبار جعلی» خواند و گفت که آنها «بزرگ‌ترین دشمن مردم» هستند. 

دونالد ترامپ و کامالا هریس نمی‌توانند بر سر یک تاریخ و شبکه مشخص برای پخش مناظره تلویزیونی به توافق برسند. کامالا هریس خواستار پخش مناظره طبق توافق قبلی و از شبکه ای‌بی‌سی نیوز است، اما دونالد ترامپ می‌گوید توافق قبلی با جو بایدن بوده و اکنون او فقط حاضر است در شبکه فاکس نیوز (رسانه نزدیک به حزب جمهوری‌خواه) با هریس مناظره کند. او روز شنبه مجددا تاکید کرد که فقط در شبکه فاکس نیوز  به مناظره با هریس می‌پردازد و اگر حزب دموکرات آن را نپذیرد  اصلا مناظره نخواهد کرد.

مترجم: زهرا نجفی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.