سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اعزام تیم پزشکی جمعیت ندای صلح به کشور عراق

تیم پزشکی جمعیت ندای صلح با همکاری گروه پرستاری دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان به کشور عراق اعزام شد.

تیم پزشکی جمعیت ندای صلح با همکاری گروه پرستاری دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان برای هفتمین سال متوالی با هدف ارائه خدمات درمانی به زائران اباعبدالله الحسین (ع) در مراسم اربعین حسینی به کشور عراق اعزام خواهد شد و برای ارائه خدمات درمانی در عمود ۵۶۹ مسیر نجف به کربلا مستقر می‌شود.


این تیم شامل پزشکان عمومی و متخصص، پیراپزشکان، داروسازان، پرستاران، کارشناسان بهداشت، تکنسین فوریت‌های پزشکی و دارویی و کادر اجرایی است که از ۲۵ مرداد تا پنجم شهریور به مدت ۱۰ روز در مسیر نجف به کربلا، عمود ۵۶۹ مستقر و به ارائه خدمات درمانی خواهد پرداخت.


طبق برنامه‌ریزی و اقدامات صورت گرفته این تیم به صورت شبانه روزی در سه شیفت فعالیت داشته و خدماتی شامل ویزیت عمومی و تخصصی، تزریقات، پانسمان، سرم تراپی، تجویز دارو و ... را به صورت رایگان به زائران اربعین حسینی ارائه خواهد کرد و با کمک جمعیت هلال احمر کاشان، معاونت دارو دانشگاه علوم پزشکی کاشان، داروخانه‌ها و خیرین کاشانی، دارو‌های مورد نیاز تهیه و برای درمان زائران توسط این تیم پزشکی مورد استفاده قرار خواهد گرفت.


تیم پزشکی جمعیت ندای صلح از سال ۱۳۹۷ با هدف کمک‌های بشردوستانه پزشکی، تکریم انسان ها، انتقال پیام صلح عادلانه و دوستی و کمک مسلمان‌ها و همه ملل به یکدیگر با ارائه خدمات درمانی رایگان در سطح ملی و بین المللی تشکیل شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.