سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرعامل گروه تعاونی پیشگامان یزد:

باهم بودن یک موفقیت ماندگار را شکل می‌دهد

رضائی نژاد گفت: موفق‌ترین راه برای ایجاد موفقیت ماندگار در حوزه‌ی کارآفرینی و کسب وکار‌های نوپا در باهم بودن است.

محمدرضا رضائی نژاد مدیرعامل گروه تعاونی پیشگامان یزد با حضور در رویداد چرخ زندگیتو بچرخون ویژه جوانان و نوجوانان گفت: رمز موفقیت و ماندگاری گروه تعاونی پیشگامان در باهم بودن است در واقع درکنار یکدیگر با تعامل و روحیه‌ تیمی یک توسعه‌ پایدار را در مجموعه‌ی پیشگامان ایجاد کردیم.

او با اشاره به اینکه مهمترین کار در تیم‌سازی ایجاد اعتماد دربین اعضای تیم است، افزود: شما جوانان به عنوان سرمایه‌های این کشور عوامل صداقت، درستکاری، شرافت و تعهد را باید به عنوان سرمایه‌ی ابتدایی عرضه‌ی ایده‌هایتان به همراه خود داشته باشید.

مدیرعامل بزرگترین تعاونی کشور اظهار داشت: بعد از فراگیری دانش برای رسیدن به اهدافمان، کسب مهارت در کار‌های اجرایی مهمترین عامل موفقیت است.

رضائی نژاد با بیان اینکه در هنگام شکست خوردن نباید ناامید شد، زیرا شکست نوعی کسب مهارت است و می‌توان با تفکر، شکست را به فرصت تبدیل نمود تصریح کرد: استعداد در کنار تلاش، مهارت را به وجود می‌آورد و مهارت با تلاش موفقیت را شکل می‌دهد، بنابراین پارامتر تلاش نقش‌آفرینی بسزایی در کسب موفقیت دارد.

او عوامل اشتیاق، پیگیری، پشتکار، تعاون، صبر و تحمل را در کنار ایده‌پردازی از موثرترین بنیان‌های شخصیتی افراد موفق دانست و گفت: ما در مرکز شتابدهنده‌ی پیشگامان در دانشگاه یزد از جوانانی که ایده‌های مناسبی در زمینه‌ی کارآفرینی دارند حمایت می‌کنیم.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.