سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

داغ مصیبت کودکان غزه بر دل‌ها

معاون هماهنگ‌کننده‌ی سپاه پاسداران گفت: داغی که از مصیبت کودکان غزه بر دل‌ها نشسته جز با نابودی کامل رژیم صهیونیستی پاک نخواهد شد.

سردار نقدی در یادواره شهدای بهشهر معاون هماهنگ‌کننده‌ی سپاه پاسداران گفت: موشک و پهباد‌ها جواب جنایات وخیانت‌های متعدد صهیونیست‌ها نیست این رزیم منحوس به واسطه ظلم بی حد باید محو و نابود شود. جوان‌ها باید خودشان را آماده کنند. همه باید مطالبه گر باشیم.

او افزود: جنایتکاران صهیونست بیش از ۵۰ هزار مسلمان را در غزه کشته اند آنوقت چگونه انتظلر دارند که در دنیا براحتی سر بلند کنند. در حالیکه خون بچه‌های بی گناه غزه ریشه اسراییل را خشکانده و کار اسراییل تمام است.

سردار نقدی گفت: جریان بیداری امتداد پیدا کرده و کاخ ستمگران را نابود می‌کند. جوان‌ها در دنیا مظلومیت مردم فلسطین را فریاد می‌زنند و آگاهی مردم درحال افزایش است تا ماهیت تفکرات پلید کودک کشان عالم روشن شود.

او افزود: شهدا زنده‌های واقعی هستند و نقش آفرینی می‌کنند و مژده به خانواده‌های شهدا که خون شهدا به بار نشسته و بزودی کاخ ستمگران فرو ریخته و پیروزی نزدیک است.

معاون هماهنگ‌کننده‌ی سپاه پاسداران گفت: عمق جنایت‌پیشگی صهیونیست­ها افکار عمومی منطقه و مردم جهان را به ستوه آورده و مردک هر روز خشمگین‌تر می‌شوند..

او افزود: صهیونیست‌ها بعد از طوفان‌الاقصی باید به خودشان می‌آمدند و از شدت ظلم و جنایت می‌کاستند و لی خدا خواست به ظلم خود ادامه دهند تا ریشه خود را بسوزانند.

سردار نقدی گفت: خداوند متعال برای بیداری بیشتر جامعه‌ی بشری و آمادگی جدی‌تر مجاهدان، به آمریکا و رژیم صهیونیستی مهلت داده، اما آنها از این حقیقت غافل ماندند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.