سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۴۴۴ مورد حادثه آب در شهرستان جوانرود مرتفع شد

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه ارائه خدمات پایدار را از وظایف ذاتی این شرکت دانست و گفت: در سه ماه سپری شده از سال جاری، ۴۴۴ مورد حادثه آب در شهرستان جوانرود مرتفع شد که از این تعداد ۱۹۶ مورد مربوط به شهر جوانرود و شروینه و ۲۴۸ مورد مربوط به روستا‌های تابعه بوده است.

رضا داودی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه روز پنجشنبه از دیگر اقدامات انجام شده در شهرستان جوانرود را نشت‌یابی ۲۵/۶ کیلومتر شبکه توزیع و ۱۱/۶ کیلومتر خطوط انتقال آب و شستشوی بیش از ۷/۴ کیلومتر شبکه توزیع و خطوط انتقال عنوان کرد و افزود: ۲۳۵ فقره رفع نشتی و ۱۶ فقره استانداردسازی انشعاب آب نیز طی این مدت در جوانرود انجام شده است.

وی در ادامه، آغاز عملیات اجرایی ارتقاء ایستگاه پمپاژ "صادق‌آباد" را یکی دیگر از اقدامات آبفا در این شهرستان عنوان کرد و گفت: در راستای تأمین آب شرب شهر جوانرود با تلاش و پیگیری‌های مستمر، عملیات ارتقاء ایستگاه پمپاژ صادق‌آباد، آغاز شد.

داودی بیان کرد: پس از اضافه شدن چاه‌های شماره یک و دو "تم‌تم" به خط انتقال آب جوانرود، ظرفیت ایستگاه پمپاژ صادق‌آباد دیگر جوابگوی پمپاژ حجم آب اضافه شده نبوده و به همین دلیل، پس از انجام بررسی‌های کارشناسانه، نصب و راه‌اندازی یک دستگاه الکتروپمپ شناور در دستور کار قرار گرفت.

وی خاطرنشان کرد: با نصب و راه‌اندازی الکتروپمپ جدید و ارتقاء قدرت آن، ظرفیت پمپاژ آب به شهر جوانرود افزایش خواهد یافت.

داودی، از جمله اقدامات دیگر آبفا در راستای کاهش هدررفت آب را تعویض بیش از ۹۶ دستگاه کنتور معیوب در جوانرود و روستا‌های تابعه طی چهار ماهه اول سال‌جاری عنوان کرد و گفت: از این تعداد ۵۹ دستگاه در سطح شهر جوانرود و ۳۷دستگاه در روستا‌های تابعه این شهرستان تعویض شده است.

مدیرعامل شرکت آبفا کرمانشاه، با تأکید بر اجرای طرح تعویض کنتور‌های معیوب در این شهرستان گفت: در راستای بهینه‌سازی فرآیند تولید و توزیع آب بین مشترکین و کاهش مصرف و هدررفت آب، ساماندهی کنتور‌های معیوب به عنوان یکی از اهداف مهم شرکت آب و فاضلاب در دستور کار قرار گرفته و طبق زمان‌بندی، به صورت مستمر انجام می‌شود.

وی در پایان یکی از مهمترین برنامه‌های مدیریت مصرف آب را فرهنگ‌سازی عنوان کرد و افزود: برای استفاده بهینه و صحیح از منابع آبی با توجه به محدودیت این منابع، باید برنامه‌ریزی مناسب داشته باشیم و در این زمینه فرهنگ‌سازی، تأثیر بسزایی خواهد داشت.

برچسب ها: آب و فاضلاب ، حادثه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.