سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آغاز به کار دهمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در همدان

رئیس سازمان بسیج رسانه استان همدان از آغاز به کار دهمین جشنواره رسانه‌ای «ابوذر» در استان خبر داد و از اصحاب رسانه برای شرکت در این رخداد دعوت کرد.

ناصر قوامی مشفق گفت: علاقه‌مندان می‌توانند آثار تولیدی خود را از بازه زمانی دی ماه ۱۴۰۲ تا آبان ماه ۱۴۰۳ در پایگاه جشنواره به آدرس www.abozarhmd.ir بارگزاری کنند.

او تصریح کرد: دهمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در قالب‌های گزارش، مصاحبه، یادداشت، سرمقاله، تیتر، اینفوگرافی، موشن‌گرافی، عکس، کلیپ گزارش ویدئویی، مستند و پادکست، همچنین در محور‌های «شعار سال»، «جهاد تبیین»، «پیوند رسانه و صنعت»، «مقابله با آسیب‌های اجتماعی»، «دستاورد‌های انقلاب اسلامی»، «بسیج و حوزه‌های اقدام»، «امید و نشاط آفرینی»، «خانواده، جامعه و فرزندآوری»، «سبک زندگی ایرانی و اسلامی (عفاف و حجاب)» و «رسانه و گروه‌های جهادی» برگزار می‌شود.

رییس سازمان بسیج رسانه استان همدان گفت: جشنواره رسانه‌ای «ابوذر» هر سال به منظور خلق آثار فاخر، چاپ و انتشار محتوای رسانه‌ای ارزشی انقلابی در فضایی کاملا آزاد و منطقی و با هدف جریان‌سازی رسانه‌ای توسط سازمان بسیج رسانه استان برگزار می‌شود.

ناصر قوامی مشفق افزود: خبرنگاران شاغل یا آزاد که در رسانه‌های سراسری یا غیر سراسری نمایندگی نشریات سراسری یا خبرگزاری‌ها و همچنین پایگاه‌های خبری استان فعالیت دارند می‌توانند در این جشنواره شرکت کنند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.