سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نفرات برگزیده بوکس جوانان کشور مشخص شدند

مسابقات بوکس قهرمانی جوانان کشور با قهرمانی تیم آذربایجان‌غربی به اتمام رسید و استان‌های اصفهان و کرمانشاه به مقام دوم و سوم دست یافتند؛ همچنین نفرات برتر ۱۳ وزن حاضر در این رقابت‌ها هم مشخص شدند.

سجاد بیرامی مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی گفت: مسابقات بوکس قهرمانی جوانان کشور با حضور ۱۸۶ بوکسور از ۳۱ استان کشور در ورزشگاه ۶ هزار نفری غدیر ارومیه برگزار شد که در پایان بوکسور‌های میزبان به مقام نخست تیمی دست یافتند.

وی افزود: دراین مسابقات آذربایجان‌غربی با چهار طلا و یک نقره، ۳۰ امتیاز کسب کردند و پس از آن، اصفهان با ۲ طلا و یک نقره و ۱۹ امتیاز و کرمانشاه با یک طلا، ۲ نقره و ۲ برنز و ۱۹ امتیاز در جایگاه‌های دوم و سوم قرار گرفتند.

بیرامی با اشاره به قرار گرفتن استان‌های خوزستان، تهران و مرکزی در رتبه‌های چهارم تا ششم، اضافه کرد: جام اخلاق این مسابقات نیز به تیم استان گلستان رسید.

وی درخصوص نتایج رقابت‌های انفرادی اظهار کرد: مبین محمدنژاد از آذربایجان‌غربی در ۴۸ کیلوگرم، مهدی کاظمی از خوزستان در ۵۱ کیلوگرم، حمیدرضا گودرزی از مرکزی در ۵۴ کیلوگرم، رضا فضلی از خوزستان در ۵۷ کیلوگرم، آیدین کریم‌زاده از آذربایجان‌غربی در ۶۰ کیلوگرم و سیدعلی‌اکبر میراحمدی از چهارمحال‌وبختیاری در ۶۳ کیلوگرم مقام‌های اول را به دست آوردند.

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی ادامه داد: حسین سبزعلی از اصفهان در ۶۷ کیلوگرم، عرشیا امیدی‌فر از تهران در ۷۱ کیلوگرم، سهیل نیکزاد از آذربایجان‌غربی در ۷۵ کیلوگرم، محمدرضا منصفی از اصفهان در ۸۰ کیلوگرم، امیرمحمد قلبه‌ای از آذربایجان‌شرقی در ۸۶ کیلوگرم، امیررضا ملک‌خطابی از کرمانشاه در ۹۲ کیلوگرم و امیر اسماعیلی از آذربایجان‌غربی در وزن آزاد و مثبت ۹۲ کیلوگرم مدال طلا را کسب کردند.

بیرامی گفت: همچنین طبق نظر هیات فنی مسابقات، امیر اسماعیلی بوکسور سنگین وزن آذربایجان‌غربی فنی‌ترین بوکسور شناخته شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.