سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مجتمع علمی فرهنگی شهید رئیسی افتتاح شد

مجتمع علمی فرهنگی شهید آیت الله رئیسی با حضور محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی افتتاح شد.

آیین افتتاح مجتمع علمی فرهنگی شهید آیت الله رئیسی با حضور محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، جمیله سادات علم الهدی عضو هیات علمی دانشگاه شهید بهشتی و همسر رئیس جمهور شهید آیت الله رئیسی، محمدعلی زلفی گل وزیر علوم و حمیدرضا حاجی بابایی نائب رئیس مجلس و نماینده مردم همدان آغاز شد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی درباره اهتمام شهید آیت‌الله رئیسی به نظام حکمرانی کشور گفت: مهمترین تاثیرگذاری شهید آیت‌الله رئیسی در حوزه نظام حکمرانی کشور بود. نظام حکمرانی ما مبتنی بر نظریه امت و امامت است. در طول بیش از چهار دهه برخی دوگانگی‌ها در حوزه نظام حکمرانی پیروان خط اصیل انقلاب، امام و رهبری را رنج می‌داد. چراکه فضا را برای برخی دو قطبی‌سازی‌های انتصابی و انتخابی فراهم می‌کرد. این گروه در فضای نظام حکمرانی دینی شکاف ایجاد می‌کرد. شهید آیت‌الله رئیسی این گسست را از بین برد. ایشان یکپارچگی نظام حکمرانی امت و امامت را به اثبات رساند.

اسماعیلی ادامه داد: شهید آیت‌الله رئیسی به اثبات رساند که نظریه امت و امامت می‌تواند دین و دیانت مردم را تضمین کند و سعادت مردم را در دنیا و آخرت فراهم کند. همان نگاهی که در فرمایش امام راحل می‌دیدیم.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.