سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فراهم شدن تهمیدات لازم برای تردد زائران اربعین در مرز باشماق

مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری کردستان گفت: تمهیدات لازم برای تردد زائران اربعین در مرز باشماق فراهم شده و امنیت کامل در این مرز برقرار است.

هادی روشن در بازدید از مرز باشماق و حضور در جلسه ساماندهی مبادی ورودی و خروجی استان در این مرز اظهار کرد: کردستان برای سومین سال متوالی است که میزبان زائرین اربعین حسینی (ع) از مرز باشماق خواهد بود در همین راستا جلسات متعدد و بازدید‌های میدانی از محل تردد زائرین انجام شده است.

وی افزود: تمهیدات لازم از قبیل استقرار بیمارستان سیار ۵۰ تختخوابی، اسکان موقت، افزایش گیت‌های گذرنامه و نیز امکانات حمل و نقل برای جابجایی زائرین اتخاذ شده و این موضوع همچنان در دستور کار مسئولان استان است.

مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری کردستان ضمن بازدید میدانی از مرز باشماق و بررسی آخرین وضعیت اجرای طرح جامع ساماندهی پایانه، در جریان آخرین وضعیت فعالیت هاو اقدامات صورت گرفته در راستای تردد زائرین اربعین حسینی (ع) قرار گرفت.

وی پس از بازدید از پاسگاه‌های مرزی، نسبت به انجام مقدمات اجرای فاز دوم طرح ساماندهی باشماق بر ضرورت تسریع در اجرای طرح و تعامل و همکاری هرچه بیشتر دستگاه‌های ذیربط تاکید کرد و در این راستا تصمیم گیری لازم اتخاذ شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.