سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس سابق شورای عالی استان‌ها:

مدیریت یکپارچه شهری را پیگیری خواهم کرد

دبیری گفت: به طور قطع لایحه مدیریت یکپارچه شهری و ساختار شورای عالی استان‌ها را پیگیری خواهم کرد.

 شهرام دبیری رئیس سابق شورای عالی استان‌ها و معاون پارلمانی رئیس‌جمهور در نشست هم‌اندیشی با اعضای شورای عالی استان‌ها با ابراز مسرت از حضور در جمع همکاران و دوستان خود، اظهار کرد: از اینکه جمع صمیمی شما را ترک کرده‌ام، ناراحتم، اما توفیق خدمت در سنگری دیگر را ارج می‌نهم و امیدوارم با کمک شما، بتوانم خدمتگزار خوبی برای مردم باشم.

دبیری خاطرنشان کرد: معاونت پارلمانی یکی از پرمشغله‌ترین مسئولیت‌ها در دولت است و اولین اقدام نیز رایزنی و تلاش برای اخذ رأی اعتماد کابینه از مجلس محترم است که به یاری خدا، اوایل هفته معرفی خواهند شد.

وی در ادامه از اعضای شورای عالی استان‌ها درخواست کرد تا ضمن گفت‌وگو با نماینده‌های مجلس در استان خود به دولت برای تشکیل هیئت وزیران و رأی اعتماد به وزرا کمک کنند.

معاون پارلمانی رئیس‌جمهور با بیان اینکه همه دست به دست هم دهیم تا جایگاه شورا‌ها ارتقاء یابد، گفت: تلاش خواهیم کرد سطح تعاملات قوه مجریه و شورا‌ها را در دولت چهاردهم افزایش دهیم و به بالاترین درجه برسانیم چرا که شورا‌ها بازوی دولت هستند و از نزدیک با مردم و مشکلات و مسائل آنها آشنایی دارند.

دبیری در پایان تصریح کرد: به طور قطع لایحه مدیریت یکپارچه شهری و ساختار شورای عالی استان‌ها را پیگیری خواهم کرد و از همه شما عزیزان درخواست می‌کنم بنده را در این مسئولیت یاری دهید.

نگاه شورا باوری رئیس‌جمهور قابل تقدیر است

موسی الرضا حاجی بگلو نایب رییس شورای عالی استان‌ها در ادامه اظهار کرد: این انتخاب و انتصاب نشان دهنده نگاه روشن شورا باوری شخص رییس جمهور و دولت چهاردهم دارد.

وی تاکید کرد: این اتفاق مهمی برای شورا‌ها بود که رییس شورای عالی استان‌ها در این سطح وارد دولت شود و این نشان از شوراباوری رییس جمهور دارد از همین تریبون به دبیری تبریک می‌گویم و امیدوارم در این کار خطیر بتوانند به نحو احسن فعالیت کنند.

سخنگوی شورای شهر مشهد ادامه داد: امیدوارم مجلس شورای اسلامی نیز با همکاری لازم روند شکل‌گیری دولت را تسریع کنند تا مسیر خدمت هموارتر شود.

وی در ادامه با اشاره به اتفاقات روی داده در منطقه نیز گفت: رژیم صهیونیستی یک رژیم غاصب و ظالم است که هر زمان قدرت داشته به دیگران آسیب زده است در جنگ غزه نیز دیدیم که بدترین جنایت‌ها را کرد و با قدرت رسانه‌ای که داشت خود را مظلوم جلوه داد و نیروی مقاومت حماس را ظالم. در صورتی که می‌دانیم چه جنایت‌هایی به مردم مظلوم غزه تحمیل کرد.

حاجی بگلو شهادت رهبر مقاومت فلسطین شهید اسماعیل هنیه را تسلیت گفت و اظهار داشت: ترور این شهید والامقام در خاک ایران نشان می‌دهد رژیم صهیونیستی توان تقابل رودررو با نظام جمهوری اسلامی را ندارد و رو به ترور آورده است و این البته محدود به اکنون نیست سال‌هاست به این شکل عمل کرده است و می‌کند.

رییس شورای اسلامی استان خراسان رضوی، خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی به رهبری حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی)، عقب‌نشینی نخواهیم کرد و وعده صادق دیگری در راه خواهد بود.

وی ادامه داد: ما تا جایی پیش خواهیم رفت که اثرات رژیم غاصب اسرائیل از منطقه زدوده شود و قطعا این اتفاق رخ خواهد داد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.