سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

باقری: فلسطین به آرمانی جهانی و مقاومت به گزینه راهبردی تبدیل شده است

سرپرست وزارت خارجه در نامه‌ای خطاب به یحیی سنوار با تبریک انتخاب وی به عنوان رئیس جدید دفتر سیاسی حماس نکاتی را یادآور شد.

علی باقری سرپرست وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در نامه‌ای خطاب به یحیی سنوار با تبریک انتخاب وی به عنوان رئیس جدید دفتر سیاسی جنبش حماس نوشت:

بسم الله الرحمن الرحیم

برادر گرامی و مجاهد بزرگ
جناب آقای یحیی السنوار

السلام علیکم و رحمه الله و برکاته

انتخاب جنابعالی را به عنوان رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین- حماس به جانشینی شهید سرافراز و مجاهد خستگی ناپذیر جناب شیخ اسماعیل هنیه، تبریک عرض نموده و از درگاه خداوند سبحان برای جنابعالی سلامتی، موفقیت و اقتدار در مسیر تحقق اهداف و آرمان والای ملت فلسطین که در رأس آن محو اشغالگری و آزادی کامل فلسطین و قدس عزیز قرار دارد، مسالت دارم.

این انتخاب در برهه حساس کنونی، هم دربرگیرنده امید، انسجام، اقتدار و پیروزی برای جنبش حماس، ملت قهرمان فلسطین و محور مقاومت و همچنین بیانگر استیصال و ناکامی و شکست سیاست ترور، اشغالگری و تجاوز رژیم صهیونیستی و حامیان بین‌المللی آن است.

اکنون به برکت جهاد مؤمنانه و قهرمانانه مردم عزیز فلسطین به‌ویژه غزه مظلوم و مقتدر، فلسطین به آرمانی جهانی و مقاومت به گزینه راهبردی تبدیل شده است.

امید است در سایه رهبری جدید جنبش حماس، انسجام و وحدت مبارزان مقاومت و پایداری اسطوره‌ای ملت فلسطین، شاهد استمرار مسیر جهادی رهبران شهید این جنبش و کسب پیروزی‌های سیاسی و میدانی روزافزون تا تحقق پیروز نهایی در آزادسازی کل سرزمین تاریخی فلسطین از نهر تا بحر و تشکیل دولت مستقل فلسطین به پایتختی قدس باشیم.

برادر شما 
علی باقری 
سرپرست وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.