سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اجرای طرح ویژه نظارت بر مسافرت‌های اربعین در آذربایجان‌شرقی

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان‌شرقی از اجرای طرح ویژه نظارت بر مسافرت‌های اربعین در استان خبر داد.

حضرتی گفت: طرح ویژه نظارت بر مسافرت‌های اربعین با توجه به در پیش رو بودن ایام اربعین حسینی و افزایش سفر‌های زیارتی مردم به عتبات عالیات در دستور کار تعزیرات حکومتی قرار گرفته است.

وی اظهار کرد: در اجرای این طرح  بر مجتمع‌های رفاهی و رستوران‌های بین راهی از بابت قیمت، کیفیت اغذیه و خدمات ارائه شده و قیمت بلیط هواپیما ، اتوبوس و خودرو‌هایی که در این زمینه سرویس ارائه می‌کنند نظارت می‌شود.

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان‌شرقی گفت: قضات شعبه‌های تعزیرات حکومتی به صورت کشیک در پایانه‌های اتوبوسرانی و فرودگاه تبریز مستقر شده و در صورت شکایت شهروندان در خصوص نحوه سرویس دهی، قیمت و خدمات به شکایت آن‌ها رسیدگی می‌کنند.

حضرتی ادامه داد: شهروندان شاکی می‌توانند از طریق سامانه ۱۳۵ تعزیرات حکومتی ، مراجعه به اتحادیه مربوطه  یا بازرسان مستقر در پایانه‌ها و فرودگاه شکایت خود را اعلام کنند تا به آن‌ها رسیدگی و پرونده تعزیراتی برای آن‌ها تشکیل شود.

وی با تاکید بر اینکه اولویت این اداره کل پیشگیری از بروز تخلف است یادآور شد: در این راستا تلاش می‌شود با اطلاع رسانی و آگاه سازی مردم و اصناف و مراکز خدماتی و مسافرتی از موارد تخلف مانع از تشکیل پرونده تعزیراتی برای آن‌ها شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.