سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بهره‌برداری از ۴ ایستگاه خط ۶ مترو در نیمه دوم امسال

عضو کمیسیون حمل و نقل و عمران شورای شهر تهران گفت: امید است ۴ ایستگاه خط ۶ مترو در ۶ ماه دوم امسال به بهره برداری برسد.

حجت الاسلام محمد آقامیری روز پنجشنبه با اشاره به بازدید تعدادی از اعضای شورایعالی استان‌ها از خط ۶ مترو تهران گفت: در دوره ششم مدیریت شهری همت بر اتمام نواقص خطوط یک تا هفت و تکمیل پروژه‌های نیمه تمام مترو گذاشته شد.

وی ادامه داد: از سال اول فعالیت مدیریت شهری ششم شاهد رونق در توسعه خطوط فعلی مترو هستیم و براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده تا پایان سال بهره برداری از چهار ایستگاه باقی مانده میدان خراسان، حرم عبدالعظیم (ع)، سرباز و نجات‌الهی انجام خواهد شد.

آقامیری این را هم گفت که شورای شهر تهران نیز اهتمام ویژه‌ای بر توسعه و کمک به حمل و نقل عمومی دارد و در سال‌های اخیر سهم بودجه‌ای حمل و نقل شهرداری تهران با این نگاه اعضای شورا روند رو به رشدی داشته است.

وی افزود: تخصیص بودجه به مترو به دلیل پیشرفت‌ها و حوزه‌های فعال خوب است و پشتوانه مالی خوبی از مترو می‌شود و شرکت‌های پیمانکاری به دلیل پرداخت صورتحساب‌ها راغب به همکاری با مترو هستند.

این عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه ایستگاه توسعه بخش جنوبی خط ۶ فعال است و پیشرفت عملیات عمرانی در آنها مناسب است، گفت: البته شورای شهر تهران نیز از مترو مطالبه می‌کند که طبق زمان بندی ایستگاه‌های اعلامی را تحویل دهد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.