سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کنعانی: باند جنایتکار صهیونیست تنها در مقابل فشار، حاضر به تمکین در برابر قوانین است

سخنگوی وزارت خارجه کشورمان درباره تازه‌ترین جنایات اسرائیل نکاتی را بیان کرد.

ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه در شبکه ایکس نوشت: ‏«وزیر دارایی رژیم صهیونیستی کشتار دو میلیون فلسطینی در اثر گرسنگی ساختگی، و در ازای آزادی گروگان‌های این رژیم را عملی درست و اخلاقی خوانده است.

اظهارات این عضو باند جنایتکار صهیونیست، فقط نوعی اِعلام و اعتراف علنی است و اِلّا دنیا در ده ماه گذشته شاهد اقدام عملی رژیم صهیونیستی در نسل‌کُشی و کشتار جمعی زنان، کودکان و مردم غیر نظامی بیگناه در ‎#غزه از طریق بمباران و همچنین قحطی و گرسنگی ساختگی بوده است.

دنیا باید فهمیده باشد که باند جنایتکار صهیونیستی تنها در مقابل فشار و اقدام قاطع و بازدارنده حاضر به کُرنِش و تمکین در برابر قوانین بین‌المللی است و در غیر اینصورت، هیچ حدو مرزی برای جنایات و اقدامات شنیع خود نمی‌شناسد.

این اظهارات شنیع و هولناک از منظر اخلاقی و انسانی و مقررات حقوق بین‌الملل قویا محکوم و شایسته پیگرد بین‌المللی است، اما اروپا بهترست به جای محکوم کردن کلامی این اظهارات، به مسئولیت‌های بین‌المللی، اخلاقی و انسانی خود علیه رژیم صهیونیستی و پایان دادن به حمایت سیاسی و نظامی از آن رژیم جنایتکار عمل نماید و به محکومیت بدون عمل اکتفا نکند.»

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.