سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اختصاص یک میلیارد تومان برای تجهیز خانه مطبوعات اردبیل

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل از اختصاص یک میلیارد تومان اعتبار برای تجهیز و نوسازی خانه مطبوعات اردبیل خبر داد.

امیر رجبی در مراسم گرامیداشت روز خبرنگار گفت: ما قدردان تلاش و مجاهدت خبرنگاران در عرصه آگاهی‌بخشی و اطلاع‌رسانی هستیم و در ۱.۵ سال مسئولیت فرهنگ و ارشاد اسلامی تلاش کردیم تا در خدمت فعالان این عرصه باشیم.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل به تعامل و همفکری بیشتر فعالان این عرصه با مسئولان و مدیران در بخش آگاهی بخشی و اطلاع‌رسانی و همچنین جهاد مقدس در سنگر تبیین و روشنگری اشاره کرد و افزود: خبرنگاران استان قشر ضعیف پرتلاش، اما تأثیرگذار هستند که با فعالیت‌های خود سعی می‌کنند نقش خطیر خود را به خوبی انجام دهند.
به گفته او، در حال حاضر هشت هفته‌نامه، ۲۹ دو هفته‌نامه، ۴۱ ماهنامه، ۲۵ فصلنامه در استان اردبیل فعالیت می‌کنند که در مجموع ۱۰۶ نشریه در استان به صورت مکتوب چاپ و منتشر شده و ۶۴ پایگاه خبری و نشریه غیر بر خط نیز فعالیت خود را انجام می‌دهند.
رجبی تصریح کرد: در این استان برای ۲۲۱ نشریه مجوز صادر شده که از این تعداد ۱۰۶ نشریه چاپی، ۵۱ رسانه بر خط و آنلاین هستند که در این مجموعه بیش از ۲۱۱ نفر فعالیت کرده و به عنوان عضو خانه مطبوعات دارای شناسنامه معتبر هستند.
او افزود: با پایش انجام شده فعالیت اصحاب رسانه به صورت دقیق مورد رصد قرار می‌گیرد تا ما بتوانیم تولید محتوای کیفی را انجام دهیم.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل گفت: در این مراسم رونمایی از پوستر پنجمین جشنواره مطبوعات و خبرگزاری‌های استان را شاهد بودیم و در کنار آن از نخستین پوستر جشنواره روایت تحول نیز رونمایی شد.
رجبی بیان کرد: حمایت همه‌جانبه از اصحاب رسانه و فعالان خبرگزاری‌ها در سطح استان به تقویت فعالیت‌ها در این بخش منجر شده و ما تولید آثار با کیفیتی را با همراهی اصحاب رسانه شاهد و ناظر هستیم.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.