سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سمن‌های برتر جوان استان زنجان انتخاب شدند

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان از انتخاب ۱۰ سمن برتر جوان استان با نظر شورای داوری خبر داد.

جواد بازرگان روز پنجشنبه در جلسه شورای داوری مرحله استانی جشنواره اتفاق چهار، گفت: ۳۸ سمن جوان استان با تکمیل فرم های خود اظهاری در سامانه مربوطه برای شرکت در این جشنواره ثبت نام کرده بودند که ۱۰ سمن با نظر شورای داوری به عنوان سمن های برتر استان انتخاب شدند.

وی گفت:این سمن های برتر در هفته مشارکت های اجتماعی سال جاری تجلیل می شوند و جهت شرکت در مرحله کشوری جشنواره نیز به وزارت ورزش و جوانان معرفی خواهند شد.

بازرگان با بیان اینکه جشنواره اتفاق رویدادی برای تجلیل از سازمان‌های مردم‌نهاد برتر در استان زنجان و به تبع آن در سطح کشور است، گفت: این رویداد،‌ چهارمین دوره خود را تجربه می کند و سابقه برگزاری آن به سال‌های ۸۷، ۹۰ و ۹۸ برمی‌گردد.

وی با تاکید بر اینکه یکی از اهداف والای جشنواره اتفاق، شناسایی و معرفی سازمان‌های مردم‌نهاد موفق و مهم‌تر از همه دستاوردها و تجربیات این سمن‌هاست، افزود: معتقدیم با برگزاری چنین رویدادهایی قادر خواهیم بود ظرفیت‌ها و توانمندی‌های سمن‌ها را به دستگاه‌های دولتی و غیردولتی معرفی کنیم.

بازرگان با اشاره به مرحله استانی و ملی جشنواره اتفاق، گفت: مرحله اول این جشنواره که در محدوده استانی برگزار خواهد شد، قرار است طی هفته مشارکت‌های اجتماعی یعنی ۲۰ تا ۲۷ مردادماه امسال برگزار شود و سمن‌ها در نهایت دستاوردهای خود را در قالب یک نمایشگاه به منصه ظهور بگذارند.

وی گفت: مرحله ملی جشنواره اتفاق نیز در نیمه دوم امسال برگزار خواهد شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.