سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رسانه ملی نوک پیکان جهاد تبیین قرار دارد

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشگر ۱۶ زرهی قزوین گفت: دشمن تلاش می‌کند جای حق و باطل را تغییر دهد، اما رسانه ملی در نوک پیکان جهاد تبیین قرار دارد.

امیر شفیعی فرمانده قرارگاه عملیاتی لشگر ۱۶ زرهی قزوین در نشست با مدیر کل صدا و سیمای مرکز قزوین و خبرنگاران این مرکز، داشتن سندیت را تفاوت رسانه ملی با رسانه‌های دیگر به ویژه فضای مجازی دانست.

وی افزود: در تولید برنامه‌ها و پوشش رویداد‌های مختلف رسانه ملی و صدا و سیما تعطیلی ندارد.

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشگر ۱۶ زرهی قزوین اضافه کرد: ارتش در راستای تامین امنیت و آسایش ملت گام بر می‌دارد و علیرغم تمام کاستی‌ها تلاش شده است تا به وظیفه ذاتی خود عمل کند.

وی در ادامه با اشاره به بیان مقام معظم رهبری در خصوص ایجاد شور و نشاط در جامعه افزود: صدا و سیما در این راستا نیز تکلیف خود را به خوبی انجام داده است و در مناسبت‌های مختلف مذهبی و ملی حضور دارند.

سعید انبارلوئی مدیرکل صدا و سیمای مرکز قزوین هم در این نشست گفت: در کنار رویداد‌ها پرداختن به سوژه‌های مختلف و خاص از دیگر فعالیت‌های رسانه ملی است.

انبارلوئی افزود: سوژه‌های ویژه و خاص از دید رسانه خارج نمی‌ماند و خبرنگاران رسانه ملی با دقت آنها رصد می‌کنند.

وی اضافه کرد: انعکاس قدرت‌ها و دستاورد‌های ارتش یکی از رسالت‌های مهم رسانه ملی است.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز قزوین در ادامه بیان کرد: برای نخستین بار شبکه خبر ۲ ساعت مداوم به انعکاس مراسم گرامیداشت شهدای ارتش و لشگر ۱۶ زرهی پرداخت و این اتفاق بسیار خوب و ارزشمند بود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.