سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دو بیمارستان ام لیلا بندرعباس و قشم مجوز خدمات بین المللی گرفتند

رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: دو بیمارستان پیامبر اعظم قشم و ام لیلا بندرعباس موفق به کسب مجوز IPD (بخش بیماران بین الملل) شدند.

غلامعلی جاودان در نمایشگاه بین المللی بیمارستان‌ها و مراکز درمانی کشور در تهران افزود: هم اکنون بیماران خارجی می‌توانند بدون روادید به جزیره قشم سفر کنند و از خدماتی مانند درمان آب مروارید، بلفارو پلاستی، زایمان‌های طبیعی و سزارین، جراحی هموروئید و سایر خدمات درمانی سرپایی بهره‌مند شوند.

وی حضور بیمارستان خصوصی ام لیلا بندرعباس در غرفه دانشگاه را نشان از مشارکت بین بخشی در حوزه درمان دانست و افزود: این مرکز نیز به تازگی موفق به دریافت مجوز آی. پی. دی (بخش بیماران بین الملل) شده است و قرار است در مدت زمان ۳ روزه نمایشگاه، خدمات و دستاورد‌های خود را به بازدید کنندگان ارائه کند.

جاودان به ساحلی بودن استان هرمزگان و ارتباط نزدیک با کشور‌های های حوزه خلیج فارس اشاره کرد و گفت: فرصت بسیار مناسبی است تا بیمارستان‌ها و مراکز درمانی استان به موضوع IPD ورود کنند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان افزود: سومین نمایشگاه بین المللی بیمارستان‌ها و مراکز درمانی یکی از رویداد‌های بین المللی درحوزه خدمات درمان و گردشگری است.

این نمایشگاه از هفدهم تا ۱۹ مرداد در سالن همایش‌های بین المللی صداو سیمای مرکز تهران، در حال برگزاری است؛ و قرار است بیش از ۳۵ کشور دنیا در این رویداد علمی حضور یابند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.