سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

وزیر کشور:

عراق اقدامات خوبی برای پذیرایی از زائران انجام داده است

وزیر کشور گفت: کار‌ها و اقدامات خوبی صورت گرفته و همه چیز برای پذیرایی برای زائران اربعین آماده است.

احمد وحیدی وزیر کشور روز پنجشنبه برای دومین بار در هفته‌های اخیر به منظور بررسی زیرساخت‌های مرزی خوزستان، از پایانه مرزی چذابه و اقدامات مجموعه‌های مختلف برای خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی، بازدید کرد.

وی در حاشیه این بازدید عنوان کرد: کار‌ها و اقدامات اقدامات خوبی صورت گرفته و همه چیز برای پذیرایی برای زائران اربعین آماده است و دوستان عراقی هم کار‌های خوبی آن‌سوی مرز انجام دادندو قول و قرار‌هایی که با وزیر کشور عراق داشتیم به الحمدالله انجام شده است.

وزیر کشور افزود: در مرز عراق هم سایه‌بان‌های خوبی پیش‌بینی کرده‌اند و هم امکانات خوبی از قبیل پیش‌بینی‌های حمل و نقل برای زائران اربعین پیش‌بینی شده است.

وحیدی اضافه کرد: در حال حاضر تردد زائران از مرز‌ها شروع شده ولی شتاب زیادی نداریم.

علی اکبر حسینی محراب استاندار خوزستان نیز وزیر کشور را در این بازدید همراهی کرد.

زیرساخت‌های جاده‌ای منتهی به پایانه مرزی چذابه، گیت‌های ورودی و خروجی پایانه‌های مرزی چذابه و شیب عراق، روند برپایی موکب‌های خدمت‌رسان، بررسی وضعیت آب و برق مواکب، تردد زائران از پایانه چذابه و کشور عراق، زیرساخت‌های مخابراتی و اینترنتی، استقرار دستگاه‌های خدماتی، درمانی و بهداشتی از جمله موارد مهمی بود که وزیر کشور در این بازدید مورد ارزیابی قرار داد.

همچنین گفتگو با موکب داران و زائران و بررسی مسائل و مشکلات آنها برای ارائه خدمات تردد، اسکان، پذیرایی و تغدیه زائران اربعین نیز از دیگر برنامه‌های بازدید احمد وحیدی از مرز چذابه بود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.