سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ششمین جشنواره مالک اشتر ناحیه مقاومت بسیج کارون برگزار شد

ششمین جشنواره مالک اشتر ناحیه مقاومت بسیج کارون با حضور سردار هاتف جانشین قرارگاه امنیتی حضرت ابوالفضل (ع) و مسئولین ادارات شهرستان برگزار شد.

 سردار هاتف جانشین قرارگاه امنیتی حضرت ابوالفضل (ع) گفت: یک پایگاه مقاومت بسیج شاخص و تراز انقلاب که به عنوان الگو و شاخص به دیگران معرفی می‌شود باید تلاش کند تا موضوعات و بیانات مقام معظم رهبری را در پایگاه بسیج عملی کند. 

وی افزود: اولین کاری که یک پایگاه بسیج بایستی انجام دهد معنویت را در تک تک نیرو‌های خود تقویت کند و این معنویت از ارتباط با مسجد و پایگاه بسیج تقویت و ایجاد میشود. 

سرهنگ احمد حمدی صخری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کارون نیز گفت: بسیجیان شهرستان کارون گوش به فرمان ولایت، هرجا که نیاز باشد در صحنه‌های خدمت رسانی حضور دارند و می‌درخشند.

وی با بیان اینکه ۳۶ رده در سطح حوزهها، پایگاه‌ها و ناحیه مقاومت بسیج کارون بعنوان رده‌های برتر انتخاب شدند، افزود: جشنواره مالک اشتر نماد تکریم مدیران و فرماندهان زحمتکش و پرتلاش سپاه و بسیج است که شجاعانه شب و روز در راستای خدمت به مردم و دفاع از ارزش‌های والای اسلامی تلاش می‌کنند.

سرهنگ حمدی صخری در پایان از زحمات کارکنان سپاه و بسیج و گروه‌های جهادی در یک ساله گذشته و همچنین کمک رسانی گروه‌های جهادی به مردم شهرستان تشکر کرد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.